sushigirl Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Hei! Jeg skal være fadder i en barnedåp, og bunaden har "krympet" i skapet. Jeg er litt stor, og lurer på hva slags klær man kan ha på seg? Har en svart buksedress, men det er kanskje ikke noe særlig...
Gjest gjesten Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Du kan godt bruke den svarte buksedressen. Finn en topp som har litt farge på seg og et sjal/skjerf som matcher, så blir det veldig bra.
sushigirl Skrevet 24. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2005 Høres bra ut, da slipper jeg kanskje å fornye garderoben så veldig mye. Rekker nok ikke å få bort de overflødige kiloene så fort. Da er det bare sko igjen....
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 www.ecco.com Masse fine sko og gode å gå i også.
Ephemera Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 Dytter denne opp litt, jeg. Jeg skal i dåp om 2 uker og aner ikke hva jeg skal ha på meg? Jeg har ikke bunad (dessverre...). Hadde det vært sommer, hadde jeg helt klart gått for knelang eller sid sommerkjole og høyhælte sandaler, men nå på høsten...?? Jeg har ikke vært i barnedåp på årevis... Noen som har noen gode tips?
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #6 Skrevet 25. september 2005 Hei! Jeg skal være fadder i en barnedåp, og bunaden har "krympet" i skapet. Jeg er litt stor, og lurer på hva slags klær man kan ha på seg? Har en svart buksedress, men det er kanskje ikke noe særlig... ← Dette skjedde med meg også, merkelig dette her. Kanskje det er noe spesielt med skapet? Jeg gikk for mamma sin bunad i kirken(dette kun fordi alle fadderene hadde bedre skap enn meg) og skifta til dress i selskapet. Bare tull spør du meg - hadde jeg valgt igjen hadde jeg gått for dress hele tiden Synes det er pent med en form for dress nå på høsten, enten det er med skjørt eller med bukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå