AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Vi er på utkikk etter nytt leketøy. Foreløpig har vi bare vibrerende leker til meg. Har prøvd ulike penisringer til han, men var ikke noe høydare. Kjøpte også en We-Vibe, som vibrerer inni/utenpå mens han penetrerer, men heller ikke noe sensasjon. Jeg får kun klitorisorgasme, derfor trenger jeg noe ekstra til sex'en. Men hadde vært gøy å finne noe til han også, og noe vi kan bruke sammen, som gjør noe for oss begge. Forslag? Anonymkode: f39f0...91f
Fioljenta Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Tja. Det meste av vibrerende til henne kan også brukes på ham (f.eks. mot strengen nesten helt oppe ved tuppen eller under pungen over prostata - kan bli veldig heftig, men vanskelig under samleie). Kanskje et lite egg (i kondom) eller plugg baki? Men, jeg oppdaget at jeg har et større behov for at vi skal ha noe til ham enn han har. Han synes det er spennende når det blir intenst for meg mens vi elsker. Og sånn sett er noe til meg mer effektivt… 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 En Omnibod og to kan fort gjøre sex til en ut av kroppen opplevelse. Søk på Omnibod orgasm. Bort vekk med tungpulthet og manglende orgasme. Det at en med en app kan gi et annet menneske orgasmer er så omnipotent, på en positiv måte, en kan bli. Ord som ÅH GUUD! HERRE... kan fort komme ut. Nyt. Anonymkode: 08b88...cf9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Akkurat dette har vi lett etter også, foreløpig uten hell. De vi har funnet er kombinasjon av vibrerende penisring/klitorisstimulator, men det fungerer dårlig. Så vi varierer, med analstimulering av han i kombinasjon med samleie og klitorisvibrator, vi bruker min vibrator på min klitt og hans penis samtidig. Skulle ønske det fantes noe som fungerte på begge to samtidig. Anonymkode: 07949...d07 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Akkurat dette har vi lett etter også, foreløpig uten hell. De vi har funnet er kombinasjon av vibrerende penisring/klitorisstimulator, men det fungerer dårlig. Så vi varierer, med analstimulering av han i kombinasjon med samleie og klitorisvibrator, vi bruker min vibrator på min klitt og hans penis samtidig. Skulle ønske det fantes noe som fungerte på begge to samtidig. Anonymkode: 07949...d07 We-Vibe var oppskrytt en stund. Jeg kjøpte det. Det skal vibrere på klitoris, mens den andre siden er innvendig, og basically tar litt mer plass, så det føles trangere for han. Gøy for han, ikke noe spesielt for meg. Anonymkode: f39f0...91f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): We-Vibe var oppskrytt en stund. Jeg kjøpte det. Det skal vibrere på klitoris, mens den andre siden er innvendig, og basically tar litt mer plass, så det føles trangere for han. Gøy for han, ikke noe spesielt for meg. Anonymkode: f39f0...91f Akkurat sånn, gøy for han men akk så kjedelig for meg med we-wiben 🙄 Anonymkode: 7dc17...68e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 Vi er også glad i anallek, og at jeg bruker buttplugger. det er både digg for meg og for han - ved at det blir trangere for han. we har også wand (liker veldig godt sinful sin egen wand) til meg, som han synes det er fryktelig gøy å pirre og "torturere" meg med. jeg synes ikke det er deilig å bli fingret eller slokket, så han koser seg med å bruke den på meg. -har en omnibod som gir altfor lav vibrering til mine ønsker,så den gjør lite for oss. min mann synes det er viktigere å ha noe sexy å se på (som klær) , å kunne leke med meg eller måten jeg oppfører meg på (viser han at jeg synes det er veldig digg) enn at han skal ha noe leketøy. Anonymkode: 721ec...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå