AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Første gangen du hadde trekant - var det da på "sparket" eller planlagt? Var det FFM eller FMM og hvis du har lyst - hvor gammel var du ? Anonymkode: 5ab56...313
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 FMM. Var 15 år. Jeg, kjæresten og en kompis. Var ikke planlagt, men en god opplevelse for alle og det ble ikke siste gang Anonymkode: 97bb8...7ba
Doktor Dyregod Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Blanding. Skulle ikke gå så langt. Hadde tenkt til å ha en tilskuer, men jeg klarte ikke holde fingrene unna hu der hu satt og var lettere sjokkert😂
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Ikke planlagt. FFM. Jeg er kvinne, det var et vennepar. Endte dårlig fordi mannen i forholdet fikk hekt på meg, jeg var ikke interessert. Ødelagt vennskap og ødelagt forhold. Anonymkode: a1a04...b79
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke planlagt. FFM. Jeg er kvinne, det var et vennepar. Endte dårlig fordi mannen i forholdet fikk hekt på meg, jeg var ikke interessert. Ødelagt vennskap og ødelagt forhold. Anonymkode: a1a04...b79 Veldig kjedelig når det ender i ødelagt vennskap. Så dine anbefalinger er kanskje at man ikke gjør det med nære venner... det kan lett bli komplisert ? Anonymkode: 5ab56...313
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke planlagt. FFM. Jeg er kvinne, det var et vennepar. Endte dårlig fordi mannen i forholdet fikk hekt på meg, jeg var ikke interessert. Ødelagt vennskap og ødelagt forhold. Anonymkode: a1a04...b79 Hadde dere trekant eller ikke da? Høres vel mer ut som de prøvde seg og du aviste? Anonymkode: 8c6ce...160
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde dere trekant eller ikke da? Høres vel mer ut som de prøvde seg og du aviste? Anonymkode: 8c6ce...160 Hm? Hun skriver jo at de hadde trekant? Og jeg tolker det dithen at det gikk dårlig ETTERPÅ. Har hørt lignende historier før. Ikke dra en tredjepart inn som sexpartner i et kjærlighetsforhold, sier jeg bare.. Anonymkode: 19af7...c5f 1
draug 75 Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 Det var spontant. Bare ble sånn. FFM.
Gjest Tranma Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 18 år med to menn. Mannen min og en bekjent. Planlagt var det vel ikke, men lå i kortene at det kunne skje. Angrer ikke og har blitt flere ganger, uten tvil noe av den beste sexen jeg har hatt😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå