AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #21 Skrevet 2. september 2021 Scoops skrev (22 timer siden): Jeg tenker det er helt ok, hvorfor skal det være mer unaturlig at en mann bruker en vibrator enn at vi damer bruker det? Han ligger å spriker med bena oppi lufta, puster og småstønner mens han holder den sorte vibratoren bak på penishode. Anonymkode: 70d8b...98b
Gjest Trøst Skrevet 2. september 2021 #22 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han ligger å spriker med bena oppi lufta, puster og småstønner mens han holder den sorte vibratoren bak på penishode. Anonymkode: 70d8b...98b Perfekt anledning til å rimme eller pegge han samtidig!
Scoops Skrevet 2. september 2021 #23 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Han ligger å spriker med bena oppi lufta, puster og småstønner mens han holder den sorte vibratoren bak på penishode. Anonymkode: 70d8b...98b Så fint at han nyter det sånn da 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #24 Skrevet 4. september 2021 Vibrator må være helt fint. Rumpeverktøy er derimot ikke bra medmindre han er homofil. Anonymkode: 311e3...a0e
pantyhoselover Skrevet 23. september 2021 #25 Skrevet 23. september 2021 Stimulering av penishodet med vibrator er deilig! Når jeg er alene hjemme og skal kose meg skikkelig tar jeg en buttplug med vibrator bak, ikler meg et par av fruens nylonstrømpebukser som holder pikken fast på plass, og bruker vibratoren på pikken. Da blir det både stimuli av frenulum og prostata samtidig. Fantastisk! Kan ytterligere forsterkes med f.eks. klesklyper på brystvorter eller el-stimuli på kroppen. Og, jeg er ikke homse... 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #26 Skrevet 23. september 2021 pantyhoselover skrev (23 minutter siden): Stimulering av penishodet med vibrator er deilig! Når jeg er alene hjemme og skal kose meg skikkelig tar jeg en buttplug med vibrator bak, ikler meg et par av fruens nylonstrømpebukser som holder pikken fast på plass, og bruker vibratoren på pikken. Da blir det både stimuli av frenulum og prostata samtidig. Fantastisk! Kan ytterligere forsterkes med f.eks. klesklyper på brystvorter eller el-stimuli på kroppen. Og, jeg er ikke homse... Hmm sikker på det😂hørte ikke helt hetro ut😂 Anonymkode: 70d8b...98b
LyseLine Skrevet 23. september 2021 #27 Skrevet 23. september 2021 MettaSutta skrev (På 2021-8-31 den 21.30): Hvorfor hadde det vært femi? Hva betyr det? Kan ikke snakke for andre kvinner, men for min del betyr det "avtennende."
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #28 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 10.46): Vibrator må være helt fint. Rumpeverktøy er derimot ikke bra medmindre han er homofil. Anonymkode: 311e3...a0e Hæh, det er da et av de vanligste sexleketøyene man har i norske, hetero hjem.. Anonymkode: 2fbda...c63 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #29 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hæh, det er da et av de vanligste sexleketøyene man har i norske, hetero hjem.. Anonymkode: 2fbda...c63 For kvinner ikke menn, eller tar jeg feil, bruker menn vibratorer på samme måte som kvinner Anonymkode: 70d8b...98b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #30 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (På 1.9.2021 den 9.18): Snakker ikke noe i anus, snakker om en mann som er lei av å runke, han bruker en liten vibrator på 12cm som han holder på baksiden av penishode, han ligger som en kvinne med sprikende ben og lar vibrator gjøre jobben, mitt spørsmål var om dette er litt sært/rart Anonymkode: 70d8b...98b Det er vel det samme som kvinner som bruker Womanizer, og er lei av å gjøre jobben manuelt? Helt ok altså. AnonymBruker skrev (På 1.9.2021 den 13.06): Ja, turn off. Og dere andre; ja det er femi å ta noe i ræva, som regel kalles det homofil, derav femi. Anonymkode: c1169...e1a Den setningen der gir ingen mening. Kvinner har ikke penis, så å stimulere penis kan ikke være feminint. Både menn og kvinner (ikke alle menn og ikke alle kvinner) kan like å bli tatt i "ræva". Det er dermed verken mer feminint eller maskulint. Forresten, etter min besjedne forskning er dette noe menn er mer opptatt av enn kvinner, på gruppenivå. Menn får mer nytelse av det, kvinner gjør det oftest fordi mannen ønsker det (unntak finnes selvsagt). Så sånn sett er det vel egentlig mer maskulint..? Anonymkode: 71a84...d39 2
Gjest Warrior Skrevet 23. september 2021 #31 Skrevet 23. september 2021 Hva som er femi med det, tenker jeg. Finnes ikke femi i det hele tatt.
HanneBenny Skrevet 23. september 2021 #32 Skrevet 23. september 2021 Det har jeg aldri tenkt over. Men om det funker for en mann er det jo fint, ser ikke noe feminint med det.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #33 Skrevet 23. september 2021 Hvis du prøver en d**** i nr 2 i tillegg så er det en god kombo. Eksen syntes det var topp ihvertfall. Anonymkode: d7d1c...c67
NysgjerrigPiken Skrevet 23. september 2021 #34 Skrevet 23. september 2021 On 9/1/2021 at 1:44 PM, Bamseklemmer said: Ufattelig rart at det er ingen som forstår at han stimulerer frenulumet sitt, det er det mest følsomme på en mann. Det er det som er deilig når vi knuller, runker og får blow... og ja, av vibratoren. Alle kvinner burde ta seg tid til å lese om dette, selv en uerfaren kvinne føles som en ekspert når hun stimulerer der. Så les dere opp å bli bedre elskere kvinner, start allerede i dag🥰❤️ Takk for mansplainingen. Vi forstår hvilket område som stimuleres og hvorfor han syns det er deilig. Spørsmålet her er hva vi (og TS) syns om selve akten i seg selv. Helt normalt, tenker jeg. Fint at han er åpen for ulike metoder og variasjon. Forstår ikke hvorfor det skulle være avtennende eller feminint at han er trygg på og nyter egen seksualitet. 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #35 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 23.50): Han bruker den bare på baksiden av penishode, gjør dette i stedet for å runke, han får intense orgasmer av dette. vet ikke hva jeg syns om det, derfor jeg spør Anonymkode: 70d8b...98b Hvorfor skal du syns eller mene noe som helst? La han kose seg hvis han synes det er digg. vil ikke du også ha frihet til å gjøre det du synes er deilig, uten at noe skal syns eller mene noe om det? Anonymkode: edb69...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #36 Skrevet 23. september 2021 Jeg syns det kan være litt opphissende å se på, men problemet er at det kan dempe sensitivitet og gjøre at de ikke nyter eller kommer av vanlig sex. Det er grunnen til at jeg også sluttet med vibrator, og nå kommer jeg endelig av fingring/sex igjen. Anonymkode: e39da...b56
Bamseklemmer Skrevet 24. september 2021 #37 Skrevet 24. september 2021 NysgjerrigPiken skrev (9 timer siden): Takk for mansplainingen. Vi forstår hvilket område som stimuleres og hvorfor han syns det er deilig. Spørsmålet her er hva vi (og TS) syns om selve akten i seg selv. Helt normalt, tenker jeg. Fint at han er åpen for ulike metoder og variasjon. Forstår ikke hvorfor det skulle være avtennende eller feminint at han er trygg på og nyter egen seksualitet. Er det nedlatende å gi tips? Og hvorfor skriver du "vi" hvis du er bare en person? , eller sitter du i ei gruppe og er representant for alle? Men jeg skjønner jo at jeg traff en nerve da jeg nevnte frenulumet. Og siden det ikke er alle som har hørt om det, var det kanskje på tide å nevne viktigheten av den. Skal man bruke vibrator kan frenulumet sammenlignes med klitten, det er kun der det gir den beste stimuleringen. Det finnes faktisk sexleketøy som man trer over penishodet, som kun tar seg av dette området rundt penishodet der frenulummet blir stimulert. Alt av sexleketøy som er beregnet for en mann er ikke femi TS, men hold det heller hemmelig hvis du har mannlige kompisser som ikke har peiling. Prostata stimuli er også en nyvinning, den blir mere og mere populær blandt menn. For et par tiår siden var jo sexleketøy for menn både femi og tabu, idag er det mere akseptabelt. Så TS... bruk YOLO-kortet og tenk mere på din egen nytelse😊
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #38 Skrevet 24. september 2021 Høres kanskje litt feminint ut men så lenge han ikke bruker mixmaster eller støvsuger tenker jeg det er greit. Anonymkode: d7bff...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå