Gå til innhold

Mann med vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om en mann som bruker vibrator på penishode når han onanerer, er dette femi eller helt ok

Anonymkode: 70d8b...98b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva tenker du om en mann som bruker vibrator på penishode når han onanerer, er dette femi eller helt ok

Så lenge du ikke stikkern i pompen bør det vel være greit. Det hadde vært femi.

Anonymkode: 4e6dd...96d

Skrevet

Når vi bruker vibrator sammen når vi har sex, så bytter vi på rundt klitoris, kjønnslepper, penis og pungen. Hadde derfor selvfølgelig ikke reagert om han brukte den alene på de samme stedene nei🙂

Anonymkode: ffb02...7ad

• Liker 2
Skrevet

Hadde aldri reagert på det. Gøy at han utforsker litt, og jeg vil gjerne være med på leken. 

Anonymkode: c403b...c14

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så lenge du ikke stikkern i pompen bør det vel være greit. Det hadde vært femi.

Anonymkode: 4e6dd...96d

Mange menn som liker analsex uten å være feminin eller homofil.

Anonymkode: d7d1c...c67

• Liker 5
Skrevet

Vibrator i rassen er da bare digg, 100% hetrofil her....

Anonymkode: e3a11...37f

• Liker 4
Skrevet

Han bruker den bare på baksiden av penishode, gjør dette i stedet for å runke, han får intense orgasmer av dette. vet ikke hva jeg syns om det, derfor jeg spør

• Liker 2
Skrevet

Området på toppen er jo sensitivt og det er ikke uvanlig at menn bruker vibrator e.l akkurat som oss.

Du kan be han bruke en vibrator på deg og med deg i senga😉

Anonymkode: 99e22...476

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Vibrator i rassen er da bare digg, 100% hetrofil her....

Anonymkode: e3a11...37f

Enig

Anonymkode: 0eacc...e24

• Liker 1
Skrevet

Snakker ikke noe i anus, snakker om en mann som er lei av å runke, han bruker en liten vibrator på 12cm som han holder på baksiden av penishode, han ligger som en kvinne med sprikende ben og lar vibrator gjøre jobben, mitt spørsmål var om dette er litt sært/rart

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Nei, det er ikke sært eller rart. Helt sikkert greit å prøve litt nye ting om man har gått litt lei av det samme gamle. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han bruker den bare på baksiden av penishode, gjør dette i stedet for å runke, han får intense orgasmer av dette. vet ikke hva jeg syns om det, derfor jeg spør

Jeg bruke vibrator for å tilfredsstille meg selv. En stor vibrator med håndtak og som kjører på 220v. Holder den mot penishodet og nyter det...

• Liker 2
Skrevet

Herlig, fortsett med det, men vær obs på nedsatt sensitivitet. 

Anonymkode: 52fdf...49a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Må jo ødelegge for han?

Når han er vant til slik intens stimuli så har han kanskje vanskeligheter for å gjennomføre samleie fordi han ikke kjenner så mye?

Anonymkode: d78b3...5d9

Skrevet

Ja, turn off. 

Og dere andre; ja det er femi å ta noe i ræva, som regel kalles det homofil, derav femi. 

Anonymkode: c1169...e1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Snakker ikke noe i anus, snakker om en mann som er lei av å runke, han bruker en liten vibrator på 12cm som han holder på baksiden av penishode, han ligger som en kvinne med sprikende ben og lar vibrator gjøre jobben, mitt spørsmål var om dette er litt sært/rart

🤣🤣🤣 Han må jo se rar ut når han ligger slik? Gjør han det når dere har sex også? Ligger og spriker? 🤣

Anonymkode: d78b3...5d9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tror nok at du vet hva du syns om det, jo. Men du ønsker bekreftelse på om meningene dine er innafor eller ikke, og derfor lurer du på hva andre tenker og mener om dette. Du lurer på om det er femi(...) om han bruker vibrator på penishodet. Tenker du at det gjør det maskulint av deg, å bruke vibrator på ditt underliv? Bare for å sette det litt i perspektiv. Om han syns det er deilig og det gir han intense orgasmer, er ikke det bare bra? Kanskje han kan gjøre det mens dere onanerer eller har sex sammen, slik at du kan få være med på leken? 

Skrevet

nytelse, det er alt som betyr noe.

Vibraosjon på penishodet er godt.

Jeg har brukt det og exen brukte den mye på meg.

FInnes ikke noe femi i dette.

Anonymkode: 8e1b4...1f6

Skrevet

Ufattelig rart at det er ingen som forstår at han stimulerer frenulumet sitt, det er det mest følsomme på en mann. Det er det som er deilig når vi knuller, runker og får blow... og ja, av vibratoren. Alle kvinner burde ta seg tid til å lese om dette, selv en uerfaren kvinne føles som en ekspert når hun stimulerer der. Så les dere opp å bli bedre elskere kvinner, start allerede i dag🥰❤️

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker det er helt ok, hvorfor skal det være mer unaturlig at en mann bruker en vibrator enn at vi damer bruker det? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...