Gå til innhold

Bootycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig avtale om å treffe ei dame kommende uke. Har truffet henne før, god kjemi, men avstand bidrar til at det kun blir vennskap og sex innimellom. De siste 4 ukene har hun ignorert meg totalt på chat og Snap, eneste hun har gjort for 2 uker siden e å spørre om det fortsatt er greit at hun kommer til meg den avtalte dagen. Kjenner egentlig på litt avsmak, og har mest lyst å kansellere. Ser hun er aktiv på Snap, så er nok kun meg hun unngår. Forstår ikke helt hvorfor hun da vil komme og ha sex, jeg er ikke akkurat ei noe særlig lekker dame. Og hvis hun har funnet noen andre hun heller vil ha kontakt med, så går det helt greit, men jeg orker ikke gå på gress mens jeg venter. Bør jeg bare avlyse hele greia? Det er jo ikke noe vennskap, kun bootycall når hun føler for det. 

Anonymkode: d7a03...e24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst til å kansellere så synes jeg du skal gjøre det. :)

• Liker 1
Skrevet

Fin deg ei anna å være med den dag. 

Anonymkode: aedff...050

Skrevet

Jeg hadde nok avlyst hele greia ,men du må jo nesten kjenne selv på hva du vil .

Skrevet

Pinlig dette da…… viste seg at hun hadde skrevet til meg på Snapchat, men iom at jeg hadde tømt alle samtalene mine der for noen dager siden fikk jeg ikke varsel på chat. Får visstnok kun varsel ved ny Snap 🥺 Så joda….det blir vel et treff😉

Anonymkode: d7a03...e24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...