Gå til innhold

Hvordan bli avslappet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele livet hatt behov for mye oppmerksomhet fra menn, kastet meg hodestups inn i forhold, og gått på et par skikkelige smeller.

Er snart et par år siden bruddet med eksen, og livet føles veldig bra. Føler meg for første gang i livet klar for å møte noen - og bruke god tid på det.

"Problemet" er at dette er nytt for meg. Vet at han jeg nettopp har begynte å date er interessert, men han er mye mer laidback enn det jeg er vant til. Synes det er kjempebra. Vet at det er det jeg trenger. Det gir meg tid til virkelig å kjenne på hva jeg tenker og føler. 

Noen tips til hvordan jeg kan klare å gi dette tid? Har ikke lyst til å rushe inn i noe slik jeg har hatt for vane å gjøre tidligere. Men det er uvant å date noen som ikke ringer flere ganger om dagen eller sender hundre meldinger. 

Vi er begge voksne med barn på hver vår kant, og det er ikke aktuelt å bo sammen eller få felles barn. 

Anonymkode: 3a428...427

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MettaSutta skrev (1 minutt siden):

Så hva er det du faktisk sliter med? Hva er det som gjør at du føler en så stor trang til å ha oppmerksomhet ifra menn? Hvorfor føler du at du ikke greier å gi tid til han du dater nå? Hvis du ønsker at den personen du dater skal ringe deg flere ganger, kan vel du ta initiativ og gjør det for å se hvordan han reagerer til det? Eventuelt kommunisere til han om det dype ønsket du har om at han skal ringe litt oftere? 

Føler det er viktig å poengtere ut at hvis det er slik at du ønsker at han skal ringe oftere, at du nevner for han helt klart og tydelig at det hadde betydd veldig mye for deg in forhold til at det viser at han bryr seg om deg.

Det er mange grunner til at det har vært slik, men jeg har jobbet med det og føler meg endelig klar for en mer normal dating situasjon. 

Jeg ønsker å bruke tid, og er fornøyd med tingene slik de er. Men det er uvant, for jeg har ikke datet på denne måten tidligere.

Lurer vel kanskje på hva som gjør at andre klarer å være avslappet i tidlig dating fase.

Hilsen ts

Anonymkode: 3a428...427

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...