Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Både jeg og kona mi, tenner på hatt hun har på seg høye hæler i senga når vi har sex. Hva tenner dere på?
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Masse rart Skal jeg nevne noe må jeg innrømme at jeg er litt svak for litt tøffe typer som er litt rå i senga, men jeg vil ikke ha en slik type, så det får holde med fantasien
Barbie Skrevet 24. september 2005 #4 Skrevet 24. september 2005 Enig med foxylady. Røffe mannfolk er opphissende.
Maja23 Skrevet 24. september 2005 #5 Skrevet 24. september 2005 jeg tenner på masse merksnodig som antageligvis ikke egner seg på trykk her Men jeg eeelsker å bli massert i hodebunnen, kiling på rygg og armer og ikke minst mannen min! han vet nøyaktig hva han må gjøre for å få meg i det rette humøret!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #6 Skrevet 24. september 2005 Liker å bli bundet. Og at han bestemmer litt. Ikke hver gang, selvsgt, men noenganger er det utrolig deilig.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #7 Skrevet 24. september 2005 Typen min tenner på at jeg har på meg jeans under samleiet, han håper jeg vil bruke det hver natt Så når jeg vil ha han ekstra tent tar jeg på meg et par olabukser som jeg har klipt hull i skrittet på, og da blir han helt i ekstase.
^me^ Skrevet 24. september 2005 #8 Skrevet 24. september 2005 tenner på mannfolk som bare "skal ha deg" og gir lyd i fra seg i senga (med måte da...)
Gjest Spacegirl Skrevet 25. september 2005 #9 Skrevet 25. september 2005 Jeg tenner på at mannen tar kontrollen, og at han er litt røff i senga. Ellers så tenner jeg på homsesex, enten på film eller å lese om det.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 25. september 2005 #10 Skrevet 25. september 2005 Typen min tenner på at jeg har på meg jeans under samleiet, han håper jeg vil bruke det hver natt Så når jeg vil ha han ekstra tent tar jeg på meg et par olabukser som jeg har klipt hull i skrittet på, og da blir han helt i ekstase.
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. september 2005 #11 Skrevet 26. september 2005 (endret) Både jeg og kona mi, tenner på hatt hun har på seg høye hæler i senga når vi har sex. Hva tenner dere på? ← ...........feminint undertøy, Endret 19. mai 2010 av Gorgonzola
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #12 Skrevet 26. september 2005 Nå som det er høst, tenner jeg gjerne på et par searinlys.
chirpy Skrevet 26. september 2005 #13 Skrevet 26. september 2005 Menn som vet hva de vil OG som vet hvordan de skal oppnå det de vil. Og menn som får meg til å føle meg som en skikkelig kvinne.
Miss Marple Skrevet 28. september 2005 #14 Skrevet 28. september 2005 Nå som det er høst, tenner jeg gjerne på et par searinlys. ← Jeg og Jeg liker også at mannen min tar kontrollen og er dominerende, men så liker jeg (og han) også at jeg er den dominerende. Men det varierer jo veldig etter hvilken sex man har, av og til et det "en kjapp en", andre ganger bruker man lengre tid og er mer i det romantiske hjørnet. Alt til sin ti
Gjest HHO Skrevet 28. september 2005 #15 Skrevet 28. september 2005 Tenner når jeg tar på meg oljehyre (eller to eller tre) og skal ut og gå.
hecuba Skrevet 28. september 2005 #16 Skrevet 28. september 2005 Tenner på å bli grepet bakfra, jeg.. Tenker altså ikke på noen akt-stilling her, nei men å få to sterke armer rundt seg og en varm pust i nakken.. Purrrrrrrrrrrrrr!
recursion Skrevet 24. juni 2008 #17 Skrevet 24. juni 2008 Tenner på å bli grepet bakfra, jeg.. Tenker altså ikke på noen akt-stilling her, nei men å få to sterke armer rundt seg og en varm pust i nakken.. Purrrrrrrrrrrrrr! Tenner på kjæresten min når han er røff med meg. Deilig mmmmm. Jeg liker å være litt kinky. Har fått typen min til å ta på seg trusene mine og stayup s og det er deilig kinky
Gjest sardintroll Skrevet 17. mai 2010 #18 Skrevet 17. mai 2010 Synet av en gutt/mann i bar overkropp som spenner muskler. :rødme:
Gjest MikeWaters Skrevet 18. mai 2010 #19 Skrevet 18. mai 2010 Og menn som får meg til å føle meg som en skikkelig kvinne. Hva innebærer det å være en skikkelig kvinne? Nysgjerrig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå