AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Del Skrevet 31. august 2021 26 år. Aldri hatt kjæreste. Menn går veldig fort lei meg. ( Selv om jeg føler meg som både empatisk og snill:) Har noen venninner men de bor langt unna. Har unngått å feire bursdagen min etter barneskolen, i redsel for at det skal komme for få i bursdagen og at de få venninene jeg har skal tenke rart om meg. Jeg har ingen gjeng jeg kan feste med. Ble kjørt på russefest da jeg var russ med en flaske sprit. Hadde ingen og mingle med så jeg gikk rundt alene på tryvann. ( ble kjørt opp av mamma) Var ikke på russebuss eller gjorde en eneste knute. For å komme meg litt ut i helgene gikk jeg ut alene og drakk meg full. Hvis en gutt spurte om jeg var alene , sa jeg at jeg var ute med noen venner men de var på et annet utested. Var for flaut for meg å inrømme at jeg var ute alene. Jeg er ikke flink når det kommer til menn. Men er ikke jomfru. Jeg har hatt sex med ca 25 forskjellige, men de går fort lei meg. Føler jeg ikke har nok å gi. Prøvd meg på mange forskjellige vitser , men de ler sjeldent av dem. Blir som regel ghostet etter en periode. Får ofte beskjed om at jeg bare " jatter med" og ikke har egne meninger. Ser folk rundt meg stifter familie , mens jeg bare sitter her. Både venneløs og kjæresteløs. Hver eneste helg i 2020-21 har jeg sitti i sofaen og sett serier. Er jeg en incel ? Anonymkode: 491f4...73b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 26 år. Aldri hatt kjæreste. Menn går veldig fort lei meg. ( Selv om jeg føler meg som både empatisk og snill:) Har noen venninner men de bor langt unna. Har unngått å feire bursdagen min etter barneskolen, i redsel for at det skal komme for få i bursdagen og at de få venninene jeg har skal tenke rart om meg. Jeg har ingen gjeng jeg kan feste med. Ble kjørt på russefest da jeg var russ med en flaske sprit. Hadde ingen og mingle med så jeg gikk rundt alene på tryvann. ( ble kjørt opp av mamma) Var ikke på russebuss eller gjorde en eneste knute. For å komme meg litt ut i helgene gikk jeg ut alene og drakk meg full. Hvis en gutt spurte om jeg var alene , sa jeg at jeg var ute med noen venner men de var på et annet utested. Var for flaut for meg å inrømme at jeg var ute alene. Jeg er ikke flink når det kommer til menn. Men er ikke jomfru. Jeg har hatt sex med ca 25 forskjellige, men de går fort lei meg. Føler jeg ikke har nok å gi. Prøvd meg på mange forskjellige vitser , men de ler sjeldent av dem. Blir som regel ghostet etter en periode. Får ofte beskjed om at jeg bare " jatter med" og ikke har egne meninger. Ser folk rundt meg stifter familie , mens jeg bare sitter her. Både venneløs og kjæresteløs. Hver eneste helg i 2020-21 har jeg sitti i sofaen og sett serier. Er jeg en incel ? Anonymkode: 491f4...73b Nei, fordi å være incel tilsier å leve i ufrivillig sølibat. Du har fortsatt hatt sex med en del menn. Men det høres ut som du er ensom. Anonymkode: c9a80...dad 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, fordi å være incel tilsier å leve i ufrivillig sølibat. Du har fortsatt hatt sex med en del menn. Men det høres ut som du er ensom. Anonymkode: c9a80...dad To av de meste kjente norske incels er menn som har hatt sex. Han ene flere ganger. Anonymkode: 3af32...e5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 31. august 2021 #4 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Den kvinnelige versjonen av incel er insol. Ensom kvinne som ikke får dates eller et forhold. Sex får alle kvinner. Insols får også sex, men that's it. Endret 31. august 2021 av På druen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 26 år. Aldri hatt kjæreste. Menn går veldig fort lei meg. ( Selv om jeg føler meg som både empatisk og snill:) Har noen venninner men de bor langt unna. Har unngått å feire bursdagen min etter barneskolen, i redsel for at det skal komme for få i bursdagen og at de få venninene jeg har skal tenke rart om meg. Jeg har ingen gjeng jeg kan feste med. Ble kjørt på russefest da jeg var russ med en flaske sprit. Hadde ingen og mingle med så jeg gikk rundt alene på tryvann. ( ble kjørt opp av mamma) Var ikke på russebuss eller gjorde en eneste knute. For å komme meg litt ut i helgene gikk jeg ut alene og drakk meg full. Hvis en gutt spurte om jeg var alene , sa jeg at jeg var ute med noen venner men de var på et annet utested. Var for flaut for meg å inrømme at jeg var ute alene. Jeg er ikke flink når det kommer til menn. Men er ikke jomfru. Jeg har hatt sex med ca 25 forskjellige, men de går fort lei meg. Føler jeg ikke har nok å gi. Prøvd meg på mange forskjellige vitser , men de ler sjeldent av dem. Blir som regel ghostet etter en periode. Får ofte beskjed om at jeg bare " jatter med" og ikke har egne meninger. Ser folk rundt meg stifter familie , mens jeg bare sitter her. Både venneløs og kjæresteløs. Hver eneste helg i 2020-21 har jeg sitti i sofaen og sett serier. Er jeg en incel ? Anonymkode: 491f4...73b Ja du er incel eller insol. Mer ekte incel enn de fleste menn som kaller seg selv incel. Jeg er og det. Anonymkode: 3af32...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Del Skrevet 31. august 2021 På druen skrev (Akkurat nå): Den kvinnelige versjonen av incel er insol. Ensom kvinne som ikke får dates eller et forhold. Sex får alle kvinner. Kvinner, de fleste, vil ha forhold/ekteskap, ikke ha tilfeldig sex. mange mannlige incels har hatt sex men ikke vært fornøyd. mange av dem velger bort kvinner som vil ha forhold med dem, selv om de selv vil ha forhold, ikke bare sex. de fleste incels vil ha forhold. Anonymkode: 3af32...e5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 31. august 2021 #7 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinner, de fleste, vil ha forhold/ekteskap, ikke ha tilfeldig sex. mange mannlige incels har hatt sex men ikke vært fornøyd. mange av dem velger bort kvinner som vil ha forhold med dem, selv om de selv vil ha forhold, ikke bare sex. de fleste incels vil ha forhold. Anonymkode: 3af32...e5d Jepp. Derfor er det faktisk værre for insols enn for incels, som bare klager på at de ikke får sex med damer de vil ha sex med. Insols blir utnyttet og ledd av etterpå, uten å få en eneste date eller et forhold. Incels bryr seg heller ikke om dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): 26 år. Aldri hatt kjæreste. Menn går veldig fort lei meg. ( Selv om jeg føler meg som både empatisk og snill:) Har noen venninner men de bor langt unna. Har unngått å feire bursdagen min etter barneskolen, i redsel for at det skal komme for få i bursdagen og at de få venninene jeg har skal tenke rart om meg. Jeg har ingen gjeng jeg kan feste med. Ble kjørt på russefest da jeg var russ med en flaske sprit. Hadde ingen og mingle med så jeg gikk rundt alene på tryvann. ( ble kjørt opp av mamma) Var ikke på russebuss eller gjorde en eneste knute. For å komme meg litt ut i helgene gikk jeg ut alene og drakk meg full. Hvis en gutt spurte om jeg var alene , sa jeg at jeg var ute med noen venner men de var på et annet utested. Var for flaut for meg å inrømme at jeg var ute alene. Jeg er ikke flink når det kommer til menn. Men er ikke jomfru. Jeg har hatt sex med ca 25 forskjellige, men de går fort lei meg. Føler jeg ikke har nok å gi. Prøvd meg på mange forskjellige vitser , men de ler sjeldent av dem. Blir som regel ghostet etter en periode. Får ofte beskjed om at jeg bare " jatter med" og ikke har egne meninger. Ser folk rundt meg stifter familie , mens jeg bare sitter her. Både venneløs og kjæresteløs. Hver eneste helg i 2020-21 har jeg sitti i sofaen og sett serier. Er jeg en incel ? Anonymkode: 491f4...73b Hvordan klarer du det kunststykket å ikke ha noen venninner, definerer deg som sosial amputert, men ha deg med godt over 20 menn? Her lukter det oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov delux. Anonymkode: d19f9...286 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Del Skrevet 31. august 2021 Har du hatt sex med 25 menn er du ikke akkurat incel 🙃 5 minutter siden, På druen said: Derfor er det faktisk værre for insols enn for incels, som bare klager på at de ikke får sex med damer de vil ha sex med. Insols blir utnyttet og ledd av etterpå, uten å få en eneste date eller et forhold. Incels bryr seg heller ikke om dem. Såkalte "insols" kan jo få forhold med menn, men ikke med mennene de vil ha. Mennene de vil ha får de bare sex av, mennene de ikke vil ha kunne de fått alt av. Kan ikke forstå at dette i det hele tatt kan sammenlignes med incels som ikke kan få noe av noen... Men dere får diskutere videre. Ts - du er bare 26, ikke stress. Hvis du er villig til å tenke tanken er det masse menn på din alder som aldri har vært i nærheten av en dame, du kan ta en av dem om du vil? Anonymkode: ce865...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan klarer du det kunststykket å ikke ha noen venninner, definerer deg som sosial amputert, men ha deg med godt over 20 menn? Her lukter det oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov delux. Anonymkode: d19f9...286 Jeg har ingen venner siden barneskolen så det er mulig Anonymkode: 3af32...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #11 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du hatt sex med 25 menn er du ikke akkurat incel 🙃 Såkalte "insols" kan jo få forhold med menn, men ikke med mennene de vil ha. Mennene de vil ha får de bare sex av, mennene de ikke vil ha kunne de fått alt av. Kan ikke forstå at dette i det hele tatt kan sammenlignes med incels som ikke kan få noe av noen... Men dere får diskutere videre. Ts - du er bare 26, ikke stress. Hvis du er villig til å tenke tanken er det masse menn på din alder som aldri har vært i nærheten av en dame, du kan ta en av dem om du vil? Anonymkode: ce865...e34 ja det ser jeg ikke noe problem med Anonymkode: 491f4...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #12 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan klarer du det kunststykket å ikke ha noen venninner, definerer deg som sosial amputert, men ha deg med godt over 20 menn? Her lukter det oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov delux. Anonymkode: d19f9...286 De fleste av disse har vert når jeg var full. Og da har jeg " drukket " vekk mye av sjenertheten jeg har edru. Skjønner det høres rart ut, men blir mye mer ratsom etter alkohol. Anonymkode: 491f4...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #13 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De fleste av disse har vert når jeg var full. Og da har jeg " drukket " vekk mye av sjenertheten jeg har edru. Skjønner det høres rart ut, men blir mye mer ratsom etter alkohol. Anonymkode: 491f4...73b pratsom skulle det stå:) Anonymkode: 491f4...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #14 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan klarer du det kunststykket å ikke ha noen venninner, definerer deg som sosial amputert, men ha deg med godt over 20 menn? Her lukter det oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov delux. Anonymkode: d19f9...286 Jeg er ikke ts, men Jeg er 28 år gammel kvinne, jomfru, ingen familie(barnevernsbarn)og har heller ingen venner. Men jeg fått tilbud om sex. Det skal ikke så mye til å få sex på tinder om du er ung og ikke feit. Anonymkode: ffc93...b0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 31. august 2021 #15 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): 26 år. Aldri hatt kjæreste. Menn går veldig fort lei meg. ( Selv om jeg føler meg som både empatisk og snill:) Har noen venninner men de bor langt unna. Har unngått å feire bursdagen min etter barneskolen, i redsel for at det skal komme for få i bursdagen og at de få venninene jeg har skal tenke rart om meg. Jeg har ingen gjeng jeg kan feste med. Ble kjørt på russefest da jeg var russ med en flaske sprit. Hadde ingen og mingle med så jeg gikk rundt alene på tryvann. ( ble kjørt opp av mamma) Var ikke på russebuss eller gjorde en eneste knute. For å komme meg litt ut i helgene gikk jeg ut alene og drakk meg full. Hvis en gutt spurte om jeg var alene , sa jeg at jeg var ute med noen venner men de var på et annet utested. Var for flaut for meg å inrømme at jeg var ute alene. Jeg er ikke flink når det kommer til menn. Men er ikke jomfru. Jeg har hatt sex med ca 25 forskjellige, men de går fort lei meg. Føler jeg ikke har nok å gi. Prøvd meg på mange forskjellige vitser , men de ler sjeldent av dem. Blir som regel ghostet etter en periode. Får ofte beskjed om at jeg bare " jatter med" og ikke har egne meninger. Ser folk rundt meg stifter familie , mens jeg bare sitter her. Både venneløs og kjæresteløs. Hver eneste helg i 2020-21 har jeg sitti i sofaen og sett serier. Er jeg en incel ? Anonymkode: 491f4...73b Du er 26 år! Du er ung og har hele livet foran deg. Du burde stramme inn på hvem du gir sex til, og heller søke etter den rette utenfor dette fest miljøet. Finn seriøse du dater med, og vent med sex til dere blir bedre kjent og de faktisk bryr seg om deg og ikke bare sex. Du har mange år igjen til å stifte familie. Dette jaget på byen er bare tomhet. Finn deg en ting du kan drive med som du kan bli god på og som du liker, les aviser og oppdater deg! Da kan du også danne deg selvstendige meninger. Nei du er ikke en incel slik sett. Det siste et og et halvt årene har vært vanskelig, Covid og hele den pakken der. Fest har vært noe som de fleste har skygget unna. Så her er du ikke alene. Om det er en kjæreste du er ute etter og et seriøst forhold date litt på nettet og kom deg ut av boblen din. Men vær kritisk og bruk tid på dette. Det er mange drittsekker der også som ute på byen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #16 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har ingen venner siden barneskolen så det er mulig Anonymkode: 3af32...e5d Tror ikke du forstod spørsmålet. Når du er sosialt inkompetent til å ha venninner og en sosial krets, hvordan klarer du å hooke opp med disse mennene? Anonymkode: d19f9...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #17 Del Skrevet 31. august 2021 Nei du er ikke incel. Incel er sånne som meg aldri har vært synlig for jenter. Aldri blitt tatt på heller. Anonymkode: bd32e...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 31. august 2021 #18 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): 26 år. Aldri hatt kjæreste. Menn går veldig fort lei meg. ( Selv om jeg føler meg som både empatisk og snill:) Har noen venninner men de bor langt unna. Har unngått å feire bursdagen min etter barneskolen, i redsel for at det skal komme for få i bursdagen og at de få venninene jeg har skal tenke rart om meg. Jeg har ingen gjeng jeg kan feste med. Ble kjørt på russefest da jeg var russ med en flaske sprit. Hadde ingen og mingle med så jeg gikk rundt alene på tryvann. ( ble kjørt opp av mamma) Var ikke på russebuss eller gjorde en eneste knute. For å komme meg litt ut i helgene gikk jeg ut alene og drakk meg full. Hvis en gutt spurte om jeg var alene , sa jeg at jeg var ute med noen venner men de var på et annet utested. Var for flaut for meg å inrømme at jeg var ute alene. Jeg er ikke flink når det kommer til menn. Men er ikke jomfru. Jeg har hatt sex med ca 25 forskjellige, men de går fort lei meg. Føler jeg ikke har nok å gi. Prøvd meg på mange forskjellige vitser , men de ler sjeldent av dem. Blir som regel ghostet etter en periode. Får ofte beskjed om at jeg bare " jatter med" og ikke har egne meninger. Ser folk rundt meg stifter familie , mens jeg bare sitter her. Både venneløs og kjæresteløs. Hver eneste helg i 2020-21 har jeg sitti i sofaen og sett serier. Er jeg en incel ? Anonymkode: 491f4...73b Hva skal du bruke merkelappen til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #19 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke du forstod spørsmålet. Når du er sosialt inkompetent til å ha venninner og en sosial krets, hvordan klarer du å hooke opp med disse mennene? Anonymkode: d19f9...286 Det var ikke jeg som skrev denne. Jeg er Ts. Egentlig har jeg lurt litt selv. Jeg har som regel bare stått i baren så har de kommet bort eller eventuelt etter stengetid. Når jeg har fått alkohol er jeg ikke så sosialt tilbaketrukket som jeg er edru. Og tøtt å prate litt mer. Anonymkode: 491f4...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #20 Del Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke ts, men Jeg er 28 år gammel kvinne, jomfru, ingen familie(barnevernsbarn)og har heller ingen venner. Men jeg fått tilbud om sex. Det skal ikke så mye til å få sex på tinder om du er ung og ikke feit. Anonymkode: ffc93...b0b Tror ung og feit får sex også, bare så det er sagt. Det jeg tenker mer på er hvordan vedkommende klarer å ha den gutsen til å ha seg med gutter, men ikke klare å stå i en relasjon. Hvor mange hun har ligget med er uinteressant for meg, det er den dynamikken jeg ikke klarer å skjønne logikken bak. Hvis hun har løst koden med å være "sosial" med gutter på det seksuelle plan, så burde hun også klare å benytte denne egenskapen til å knekke koden med å være sosial med kvinner, få et nettverk med kvinner - som igjen fører til en venninne eller to. Anonymkode: d19f9...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå