*Enigma* Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Svigermor kommer på besøk fra Trøndelag neste helg og hun vil dra på shopping. Hun er vel mellom 45 og 55 tror jeg. Hun ønsket ikke å gå i kjedebutikker ala H&M, Cubus, Kapp Ahl, men hun nevnte blant annet Indiska. Den ligger vel nederst i Karl Johan hvis jeg ikke husker feil? Hvis jeg husker veldig feil, hvor ligger det i såfall? Spørsmålet er da hvilke butikker bør jeg ta henne med til og hvor ligger de?
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Hva slags klær liker hun, da? Kanskje hun liker Noa Noa?
~umulia~ Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Tror jeg ville tatt henne med i Bogstadveien, der ligger det masse fine og litt skjeldene butikker. Damer i den alderen har ofte litt mer å rutte med når de skal handle klær enn oss yngere.
Gjest gjesten Skrevet 24. september 2005 #4 Skrevet 24. september 2005 Hva med Sandvika storsenter? Hadde med min egen svigermor der for en uke siden og det falt i smak, men hun er ti år eldre enn din, da. Men shopping og klær det har hun utmerket greie på og heller ikke her faller kjedebutikkene noe særlig i smak
Lillesøster Skrevet 24. september 2005 #5 Skrevet 24. september 2005 (endret) Spørs hvilken stil hun har da. Liker hun damekler, er jo pm (personlig mote) et alternativ. Endret 24. september 2005 av Lillesøster
*Enigma* Skrevet 24. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2005 Takk for svar. Oi, vanskelig å beskrive hva slags stil hun har. Hun har vel en relativt ungdommelig stil. Noe av hovedgrunnen til at hun ikke ville på H&M er nok at der kan hun dra når som helst. Hun nevnte Indiska, har ingen anelse om hva slags stil det er på klærne der. Jeg kjenner ikke svigermoren min så veldig godt, treffer henne bare noen få ganger i året så jeg gruer meg egentlig litt til denne shoppeturen her. Hvor ligger PM foresten?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #7 Skrevet 25. september 2005 Svigermor er mellom 45-55 år...Hallo ,hvor lenge har du vært gift?
Arwen Skrevet 25. september 2005 #8 Skrevet 25. september 2005 Indiska i storgata er finest fantastisk butikk.
*Enigma* Skrevet 25. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2005 Svigermor er mellom 45-55 år...Hallo ,hvor lenge har du vært gift? ← Vel, "svigermor" da, vi er samboere ikke gift. Men uansett så har vi vært sammen i 3 år. Hun vil ikke si alderen sin selv, så jeg må faktisk tippe. Men svaret ditt var ikke voldsomt konstruktivt for å si det sånn. Da får jeg sjekke ut Indiska i Storgaten, Arwen. Tusen takk
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #10 Skrevet 26. september 2005 Noa Noa og PM finnes i Trondheim. Jeg ville ha tatt henne med på Indiska i Storgata, og kanskje en tur innom Mango som ikke har åpnet i Trondheim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå