AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Jeg ble litt overrasket over hvor varm den var. Anonymkode: 0ef9d...d03 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Fiskelukta. Anonymkode: 722d5...d8c 7
Doktor Dyregod Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Hvor fort gjort det var å finne en ny favoritthobby😂 30
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Doktor Dyregod skrev (3 minutter siden): Hvor fort gjort det var å finne en ny favoritthobby😂 True 😁 Anonymkode: 0ef9d...d03 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Hvor viktig det var med riktig ergonomi, både for nakken og tungen. Enda så ung jeg var den gangen ble jeg fort sliten i både nakke, kjeve og tunge. Anonymkode: d10a2...64e 7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Hvor bra det føltes Anonymkode: 4b684...c78 7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Teksturen, På tross av å ha en selv så ble jeg overrasket hvor veldig mykt det var. Anonymkode: ea5c7...14f 14
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Hvor sykt deilig det var på se henne i øynene mens jeg slikket henne til klimaks. Anonymkode: 2e608...ea5 8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Hvor våt jeg ble i ansiktet, nesten fra øre til øre. Jeg hadde hørt at det var mer søl med å utføre oralsex på menn, men det stemmer jo ikke, der kommer alt på en gang og kan enkelt svelges uten søl i hele ansiktet. Anonymkode: 1d0cf...4da 8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 Mykheten mot tungen og leppene mine, smaken, duften.. å se henne. Et øyeblikk som var magisk, ekstremt, euforisk. Hun var så god og vennlig med meg og tok vare på meg. Anonymkode: 3edac...f77 11
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 Dopapir dotter i dåsekanten, såg det ikke siden det var lite lys, men fikk det i munnen som små perler. Ble gledelig overrasket når det bare var papir. Er ikke eneste gangen det har skjedd. Så damer, ikke tørk dere med dopapir i musa, dopapir er designet for å løse seg opp i kontakt med væske. Og visst du gnikker med dopapir i musa så blir det små klumper som ruller seg ihop. Skal du absolutt tørke så kun trykk litt med papiret og kast, ikke gnikke, alternativt kan du bruke gjestehånduken 🙂 Anonymkode: 216f3...385 17
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 Hvor lite det smakte etter noen sekunder. Fantastisk følelse da Anonymkode: 70dde...bab 5
Bamseklemmer Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 Mest forbauset over hvor mye hun stønnet, tross alt jeg slafset uten mål og mening. Jeg viste jo ikke hvor viktig det var med klitten, og ikke viste jeg hvor den var heller. Noen ganger traff jeg sikkert, for hun ville at jeg skulle gjøre det igjen😇 12
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor viktig det var med riktig ergonomi, både for nakken og tungen. Enda så ung jeg var den gangen ble jeg fort sliten i både nakke, kjeve og tunge. Anonymkode: d10a2...64e I 69 stillingen også? Anonymkode: c2bf1...e15
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dopapir dotter i dåsekanten, såg det ikke siden det var lite lys, men fikk det i munnen som små perler. Ble gledelig overrasket når det bare var papir. Er ikke eneste gangen det har skjedd. Så damer, ikke tørk dere med dopapir i musa, dopapir er designet for å løse seg opp i kontakt med væske. Og visst du gnikker med dopapir i musa så blir det små klumper som ruller seg ihop. Skal du absolutt tørke så kun trykk litt med papiret og kast, ikke gnikke, alternativt kan du bruke gjestehånduken 🙂 Anonymkode: 216f3...385 Var en grunn til at det var vanlig med bide’ før😆 Anonymkode: c2bf1...e15 5
mjaus Skrevet 1. september 2021 #16 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dopapir dotter i dåsekanten, såg det ikke siden det var lite lys, men fikk det i munnen som små perler. Ble gledelig overrasket når det bare var papir. Er ikke eneste gangen det har skjedd. Så damer, ikke tørk dere med dopapir i musa, dopapir er designet for å løse seg opp i kontakt med væske. Og visst du gnikker med dopapir i musa så blir det små klumper som ruller seg ihop. Skal du absolutt tørke så kun trykk litt med papiret og kast, ikke gnikke, alternativt kan du bruke gjestehånduken 🙂 Anonymkode: 216f3...385 Aner du hvor ekkelt og grisete det ville vert, om man ikke tørket? Damer er ikke slik som menn, som bare "rister" av seg tisset.. 34
Bamseklemmer Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dopapir dotter i dåsekanten, såg det ikke siden det var lite lys, men fikk det i munnen som små perler. Ble gledelig overrasket når det bare var papir. Er ikke eneste gangen det har skjedd. Så damer, ikke tørk dere med dopapir i musa, dopapir er designet for å løse seg opp i kontakt med væske. Og visst du gnikker med dopapir i musa så blir det små klumper som ruller seg ihop. Skal du absolutt tørke så kun trykk litt med papiret og kast, ikke gnikke, alternativt kan du bruke gjestehånduken 🙂 Anonymkode: 216f3...385 Bruk gjenbrukspapir, så slipper du disse klumpene og så sparer du miljøet... 🧻♻️✔️😅 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 At blandingen av urin, svette og fittesaft skulle lukte og smake så godt 😉. Anonymkode: 1995a...a72 8
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dopapir dotter i dåsekanten, såg det ikke siden det var lite lys, men fikk det i munnen som små perler. Ble gledelig overrasket når det bare var papir. Er ikke eneste gangen det har skjedd. Så damer, ikke tørk dere med dopapir i musa, dopapir er designet for å løse seg opp i kontakt med væske. Og visst du gnikker med dopapir i musa så blir det små klumper som ruller seg ihop. Skal du absolutt tørke så kun trykk litt med papiret og kast, ikke gnikke, alternativt kan du bruke gjestehånduken 🙂 Anonymkode: 216f3...385 Eventuelt slutte å kjøpe det billigste og mest elendige dopapiret, og heller kjøpe litt kvalitet.... Anonymkode: f11fd...88e 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dopapir dotter i dåsekanten, såg det ikke siden det var lite lys, men fikk det i munnen som små perler. Ble gledelig overrasket når det bare var papir. Er ikke eneste gangen det har skjedd. Så damer, ikke tørk dere med dopapir i musa, dopapir er designet for å løse seg opp i kontakt med væske. Og visst du gnikker med dopapir i musa så blir det små klumper som ruller seg ihop. Skal du absolutt tørke så kun trykk litt med papiret og kast, ikke gnikke, alternativt kan du bruke gjestehånduken 🙂 Anonymkode: 216f3...385 Slutt å bruk Lambi så er det problemet løst. Anonymkode: 963c6...045 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå