Gå til innhold

Mindre lønn enn antatt ++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp flytta til Finnmark(tiltakssonen), og gjort en litt dårlig deal. Jeg tjener nå 2000 mindre enn det jeg gjorde før. Jeg har ganske høye utgifter, nesten 28.000 i mnd. Tjener 32.000. Får leieinntekter på 11.000, men betaler også 6500kr her jeg bor nå. Jeg fikk jobbtilbud et annet sted hvor jeg kunne bo gratis, men jobben og stedet frista ikke i det hele tatt. Dette er selvfølgelig litt surt å tenke på nå.  I tillegg har jeg kjøpt bil som heller ikke akkurat gjør ting billigere. En siste ting er at studiegjelda, den kunne blitt redusert med 45.000 kr, men pga nye regler i 2022 blir den bare redusert med 20.000. Alle disse tingene sammenlagt er veldig surt, da jeg flytta hit for å spare penger - noe jeg i svært liten grad får gjort nå. Jeg har dårlig råd fra før. Spørsmålet mitt til dere - hva vil dere anbefale meg å gjøre? Kan jeg snakke med sjefen min ang å få høyere lønn, eller om de kan betale noe av husleia mi? Jobben sa egentlig at de skulle fikse bolig til meg før jeg flytta hit, men det hadde de glemt bort...

Anonymkode: 78da9...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...