Gå til innhold

Ice har ikke sendt meg faktura siden juni? Og søstera mi har ikke fått siden juli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onkelen min har ikke fått på et helt år.

Er dette vanlig? At de glemmer å registrere noe som gjør at du aldri i livet får regning fra dem?

Anonymkode: e7a7d...e4c

Skrevet

Da må dere jo ringe og etterlyse faktura da? Onkelen din bygger seg jo opp gjeld, og det over et helt år, uten å kontakte dem og be om å få regningen tilsendt? Man har et ansvar selv også, for å sørge for å betale for tjenester og varer man bruker. Man kan ikke bare sitte med hendene i fanget og spille dum og uvitende.

Om det er "vanlig" at en bedrift ikke sender faktura på månedsvis vet jeg ikke. Det tviler jeg på, for det er jo ikke bra for businessen, for å si det mildt.

• Liker 2
Skrevet
Million skrev (3 minutter siden):

Da må dere jo ringe og etterlyse faktura da? Onkelen din bygger seg jo opp gjeld, og det over et helt år, uten å kontakte dem og be om å få regningen tilsendt? Man har et ansvar selv også, for å sørge for å betale for tjenester og varer man bruker. Man kan ikke bare sitte med hendene i fanget og spille dum og uvitende.

Om det er "vanlig" at en bedrift ikke sender faktura på månedsvis vet jeg ikke. Det tviler jeg på, for det er jo ikke bra for businessen, for å si det mildt.

Bygge seg gjeld? Er dems ansvar å sende regning. Hvis de ikke gjør jobben sin, betyr det ikke at man skal få gjeld for det.

gjeld er dersom de sender og du ikke betaler 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bygge seg gjeld? Er dems ansvar å sende regning. Hvis de ikke gjør jobben sin, betyr det ikke at man skal få gjeld for det.

Du vil jo på et tidspunkt bli fakturert for tjenesten du har brukt. 

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ikke verre enn å logge seg inn på ice.no og gå på faktura. 

Anonymkode: e44c0...833

• Liker 4
Skrevet
Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Du vil jo på et tidspunkt bli fakturert for tjenesten du har brukt. 

Ikke sikkert? Kanskje ikke før jeg «dør» 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du tror de glemmer å fakturerte deg frem til du dør og du er så konfliktsky at du ikke vil kontakte dem så får du bytte selskap. Om du ikke trives veldig godt med å svindle dem da såklart.

Anonymkode: ad2ad...2fe

Skrevet

Helt sikker på at dere ikke har avtalegiro?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

" Dems" ? 

Det betyr at dere opparbeider dere gjeld hos bedriften dere har fått tjenestelevering fra, ja. Å tro noe annet er i beste fall naivt. Du og onkelen din virker ikke akkurat som noen rettskafne og ærlige folk, får man si. Ligger det i slekta?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg lover deg at de oppdager feilen. Jeg jobber i bransjen selv og har opplevd dette flere ganger. 

Skrevet

Er det mulig å være så tankeløse? Går det ikke an å ringe dem å høre hva som skjer? Det hadde nå jeg gjort om jeg hadde opplevd det samme. Nei er lov å tenke og handle faktisk enn å spørre om absolutt alt.

Anonymkode: 9f888...bd0

Skrevet
Brunello skrev (14 timer siden):

Helt sikker på at dere ikke har avtalegiro?

Ja

Skrevet

Ehhh har ice skjøl aldri noen gang fått faktura!

du må logge inn på ICE min side lol

Anonymkode: d319f...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...