Gå til innhold

Kom inn på bachelor i pedagogikk, men ville heller ha Sosialt Arbeid. Droppa ut av pedagogikk, og angrer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

i 2019 så hadde jeg mulighet til å komme inn på sosialt arbeid, men jeg tenkte la meg ta et friår til. Jeg er 25 år gammel nå, har sett at i mange jobbannonser så kreves det bare en bachelor. Og pedagogikk er jo relevant i flere jobber. Så mer inn på Sosialt arbeid og begynte å tenke nå i ettertid at det er samma om jeg tar ped eller sosialt arbeid, men hadde foretrukket sos arbeid. Målet er en bachelor. 2020 og 21 så kom jeg ikke inn på sosialt arbeid. 

Vel dumme meg søkte på spesialpedagogikk, pedagogikk og sosialt arbeid når jeg ikke engang så meg helt inn på det. Er dette et tegn på umodenhet eller hva er greia, virker som jeg tar valg uten å tenke særlig godt om. Eller er det meg som ubevisst bare søker uten å ha en konkret plan fordi jeg ikke er så interessert i å studere i realitien? selvom jeg vil studere. 

Fordi det er virkelig noe som ikke stemmer med meg når jeg ikke har tatt et valg enda. Jeg prøver å forstå psykologien i hvorfor jeg gjør det jeg gjør

Anonymkode: e8fa2...bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var ikke lett å skjønne seg på... Men du er iallefall en erfaring rikere. Så noe positivt iallefall

• Liker 2
Skrevet

Tror du gjorde et godt valg. Vanskelig å få jobb med bachelor i ped.

Anonymkode: 19b1b...13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...