AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Spoiler Hei, hadde en diskusjon med en kompis her om dagen. Jeg fortalte han at Tåsen var dyrere enn Nordstrand, men han mente motsatt. Hva er dyrest mellom Tåsen og Nordstrand? Anonymkode: 72876...ca8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Bare å se på finn.no, det. Anonymkode: e9c2a...404 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Det spørs hvor på Nordstrand. Det dyreste på Nordstrand (eks Solveien) er dyrere enn Tåsen. Men mesteparten av Nordstrand bydel er billigere enn Tåsen. Anonymkode: fece5...22e 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vis skjult innhold Hei, hadde en diskusjon med en kompis her om dagen. Jeg fortalte han at Tåsen var dyrere enn Nordstrand, men han mente motsatt. Hva er dyrest mellom Tåsen og Nordstrand? Anonymkode: 72876...ca8 Tåsen er dyrere enn Nordstrandsplatået. Nordstrandsplatået er middelklasse. Men skråningen mer bestemt Soleveien har dyrere eiendommer vil jeg påstå. Tåsen virker billigere fordi folk er mer nøkterne og venstrevridde der. På Nordstrand er folk veldig høyrevridde og relativt materialistiske. Har selv vokst opp på på platået. Trivdes godt, selvom det var mange negative opplevelser også. Skulle gjerne flyttet tilbake selvom Nordstrandsfolk er Nordstrandsfolk. Anonymkode: d4bb7...140
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tåsen er dyrere enn Nordstrandsplatået. Nordstrandsplatået er middelklasse. Men skråningen mer bestemt Soleveien har dyrere eiendommer vil jeg påstå. Tåsen virker billigere fordi folk er mer nøkterne og venstrevridde der. På Nordstrand er folk veldig høyrevridde og relativt materialistiske. Har selv vokst opp på på platået. Trivdes godt, selvom det var mange negative opplevelser også. Skulle gjerne flyttet tilbake selvom Nordstrandsfolk er Nordstrandsfolk. Anonymkode: d4bb7...140 Og jeg vokste opp i det som var gamle bydel Nordstrand. Det vil si fra Mosseveien til Munkelia/Lambertseter. Norstrandskråningen/ Munkerud/Ljabru/ Nordseter/ Ikke Karlsrud/Brattlikollen/Lambertseter. Anonymkode: d4bb7...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå