Gå til innhold

Det er vel for sent for meg å avslutte/angre på NKI nettstudie nå når jeg er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hadde det gått an så hadde jeg ønsket å avslutte mitt påbegynnte nettkurs som er over 18 måneder. Det er på NKI nettstudie, og jeg har allerede fått lån av lånekassen, og fått utbetalt litt denne måneden. 
jeg har ikke fått lest så mye siden jeg har vært dårlig, kvalm og kjempeutslitt, og dette stresser meg så ekstremt masse!! Ødelegger hele psyken min med dette i bakhodet hele tida. Jeg ble gravid etter at jeg søkte om å ta dette nettkurset.

Nettkurset koster 38 000 kroner, så det er veldig surt å ta dette nettkuret om jeg ikke klarer å fullføre. 

Anonymkode: 128e9...b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ring og hør fremfor å ligge og ha dette i bakhodet og ødelegge psyken din, da vel.

Anonymkode: a44c2...97e

• Liker 1
Skrevet

Bare kontakt nki og Lånekassen, først som sist. Jeg fikk forresten utsettelse på et slikt kurs pga graviditet. Kan det være et alternativ? Mulig du må ha legeerklæring vedlagt søknaden.

Anonymkode: 3921d...6b2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 18.41):

Bare kontakt nki og Lånekassen, først som sist. Jeg fikk forresten utsettelse på et slikt kurs pga graviditet. Kan det være et alternativ? Mulig du må ha legeerklæring vedlagt søknaden.

Anonymkode: 3921d...6b2

Jeg får prøve på fredag å kontakte di ja 👍🏼 Jeg håper det er mulig..🙈 jeg ser jo at de har 14 dagers angrefrist, men det er sikkert 2 måneder siden jeg påbegynnte det nettkurset.. :( 

Ts

Anonymkode: 128e9...b93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...