AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Var usikker på om jeg skulle poste dette her, men gir det et forsøk. For et år siden utførte jeg fettsuging og reduksjon av brystvorter. Betalte nesten 60.000 kroner. Har fått store kratere i huden etter fettsugingen og brystvortene har blitt større enn de var. Har mast om etterkontroll og at jeg var misfornøyd, men kirurgen er der dessverre ikke mer. Fikk omsider kontrollsjekk av en ny kirurg som mente arbeidet var veldig dårlig og må utbedres (men skulle også slutte). De nye eierne ringer meg nå og sier at en ny kirurg skal fikse det når han en gang begynner. For meg er dette såpss sjenerende at jeg vil gå et annet sted, har også mistet tilliten til klinikken. Kan jeg heller kreve pengene tilbake og gå et annet sted? Jeg har ikke hatt store forventninger altså, jobben er katastrofal. Anonymkode: 04001...9de
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Hvis dette følger vanlige kjøpsregler (du har jo "kjøpt en vare" på en måte?), så har "selger" lov til å tilby seg å utbedre, før pengene kan kreves tilbake. Vet ikke om dette gjelder helsetjenester også. Anonymkode: d34a9...b70
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dette følger vanlige kjøpsregler (du har jo "kjøpt en vare" på en måte?), så har "selger" lov til å tilby seg å utbedre, før pengene kan kreves tilbake. Vet ikke om dette gjelder helsetjenester også. Anonymkode: d34a9...b70 De har lov å forbedre 2 ganger før en får pengene tilbake. Anonymkode: 4ee21...b9e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Kan garantere deg at du ikke får pengene tilbake, så du må godta at de tilbyr å rette opp. Når det kommer til plastisk kirurgi så trenger det ikke å ha noe med jobben å gjøre, det kan ha noe med hvordan kroppen din respo derer og gror. Dette står i papirene du signerte på da du inngikk avtalen. Du har ikke noen "returrett" på det du har betalt for. Anonymkode: 7330b...8c2 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): De har lov å forbedre 2 ganger før en får pengene tilbake. Anonymkode: 4ee21...b9e Tror du hun er et vaffeljern liksom? 😂 Anonymkode: 7330b...8c2 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Du kan klage til Norsk Pasientskadeerstatning men tviler på at du får noe igjennom der når du ikke vil la deg korrigere og til og med av en annen kirurg. Du har ingen rettigheter via forbrukerloven slik løkene over her påstår og har ingen rettigheter sådan. Eventuelt så må du ta det til retten og saksøke om du mener du har en sak, men det skjønner du vel selv at du ikke har. Anonymkode: 7330b...8c2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Hvordan i all verden kommer du inn på tanken om å redusere brystvortene? Verden er rar. Anonymkode: 7cba3...052 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: De har lov å forbedre 2 ganger før en får pengene tilbake. Anonymkode: 4ee21...b9e Her farer du med masse tull. Er jo ikke akkurat en TV, PC, elektrisk tannbørste eller en IPhone hun har kjøpt. Hvorfor ikke ta den helt ut? Hvorfor bare henvise til kjøpsloven, kan sikkert ta i bruk noe i avhendingsloven og forvaltningsloven mens du er i gang. Anonymkode: 5daeb...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Her farer du med masse tull. Er jo ikke akkurat en TV, PC, elektrisk tannbørste eller en IPhone hun har kjøpt. Hvorfor ikke ta den helt ut? Hvorfor bare henvise til kjøpsloven, kan sikkert ta i bruk noe i avhendingsloven og forvaltningsloven mens du er i gang. Anonymkode: 5daeb...2dd Foreslår forsikringsavtaleloven! Anonymkode: 7330b...8c2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan i all verden kommer du inn på tanken om å redusere brystvortene? Verden er rar. Anonymkode: 7cba3...052 Regner med at det ikke er selve brystvorten, men areola. Har veldig lyst til å gjøre det samme, for areola dekker halve puppene mine.. Anonymkode: b486a...d28
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Regner med at det ikke er selve brystvorten, men areola. Har veldig lyst til å gjøre det samme, for areola dekker halve puppene mine.. Anonymkode: b486a...d28 «Glad» jeg ikke er alene om å føle det der. Har lyst til å fikse på det jeg også. ts, du må nok belage deg på at en annen kirurg der prøver å rette opp i det som er gjort, du har vel signert noen dokumenter før operasjonen? Les de. Anonymkode: 4e5e3...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå