AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Lurer bare på om noen har vært i samme situasjon eller vet hvordan dette fungerer. Jeg, mor, er 100% ufør og vil få engangsstønad, da jeg ikke har rett på foreldrepenger. Da mister far sin fedrekvote, står de på nav. Men han kan fortsatt ta av fellesperioden sa en venninne. Stemmer det? Vil jo såklart at han også skal få litt permisjon sammen med lille, men jeg er ikke i stand til å jobbe. Anonymkode: 8b83e...20b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Han kan få fedrekvote, bare at det ikke heter fedrekvote siden det kun er han som får permisjonspenger. Fant det ikke på nettsiden lenger men fikk opp dette i chatt: Anonymkode: 4aed9...1c4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han kan få fedrekvote, bare at det ikke heter fedrekvote siden det kun er han som får permisjonspenger. Fant det ikke på nettsiden lenger men fikk opp dette i chatt: Anonymkode: 4aed9...1c4 Det der var veldig forvirrende! Man har ikke aktivitetskrav når man er 100% uføretrygdet! Anonymkode: 8c4c4...d4a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det der var veldig forvirrende! Man har ikke aktivitetskrav når man er 100% uføretrygdet! Anonymkode: 8c4c4...d4a Nei, det er jo det som står. Anonymkode: 9b31c...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det er jo det som står. Anonymkode: 9b31c...7fd 😂 selvfølgelig, jeg er visst litt for trett for å få med meg det jeg leser!🙈 Anonymkode: 8c4c4...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå