AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Del Skrevet 31. august 2021 Tar alle salonger nå betalt for prøvetime av kjoler? Kan jo ende opp ganske dyrt etterhvert om man må innom flere salonger 😐 Anonymkode: 6a10c...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Del Skrevet 31. august 2021 Ja, det tror jeg. Jeg var på tre, og lurer på om de tok 300-400 NOK alle sammen. Skjønner det jo godt, da det krever mye oppmerksomhet av de ansatte og det er mulig ingen kjøp blir gjort uansett. Anonymkode: be539...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Del Skrevet 31. august 2021 Jeg var innom tre salonger og betalte faktisk bare på den ene, selv om man i følge hjemmesidene til samtlige salonger må betale for prøvetimer. Anonymkode: c0030...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 31. august 2021 #4 Del Skrevet 31. august 2021 Fullt forståelig dersom du ser kor mykje tid og energi som blir brukt av tilsette. Det er ikkje akkurat som å gå på ein vanlig klesbutikk og prøve ein kjole eller 7... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Del Skrevet 2. september 2021 Ganske sikker på det, ja. De er personer som du kan få et ærlig svar fra, på om kjolen virkelig kler deg, eller ei. De kan også oppmuntre deg til å prøve andre typer kjoler enn det du hadde sett for deg. De vet hva som finnes av utvalg. De skal jo også etter hvert få betalt for sin jobb av sin arbeidsgiver, den som eier salongen. Og den som eier salongen må betale for strøm, sannsynligvis husleie, Internett etc. Et sted må de pengene komme fra. Anonymkode: cf322...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 5. september 2021 #6 Del Skrevet 5. september 2021 Nei, det er litt ulik praksis der. Noen tar betalt, andre ikke. Noen gir prøvetimen gratis dersom du ender opp med å kjøpe kjole der. Min erfaring er at mange opplyser om evt pris for prøvetime på nettsiden sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Del Skrevet 5. september 2021 Jeg betalte ikke for prøvetime. Visste ikke at dette var utbredt faktisk. Jeg endte riktignok med å kjøpe fra det første stedet jeg var så har ikke veldig mye erfaring blant prøving av kjoler, men det ble ikke opplyst om før jeg prøvde heller. Anonymkode: 6a14b...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå