Marihønepøne Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 (endret) Jeg har tatt begge vaksinene, den siste for elleve dager siden, men ser nå at kun den første er registrert på helsenorge.no. Blir de vanligvis registrert inn ganske umiddelbart, eller hender det at det tar litt tid? Jeg frykter at det er blitt tull i systemet deres og at de har glemt å registrere meg. Jeg skal selvfølgelig prøve å kontakte vaksinasjonssenteret, men siden de gjør seg usedvanlig vanskelig tilgjengelige tar det mildt sagt litt tid... Endret 31. august 2021 av Marihønepøne Endret koroaasset til koronapasset i overskriften
Mezzosoprena Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Jeg kom ikke på å sjekke det før dagen etter at jeg hadde fått dose 2, men da var det registrert to vaksinedoser hos meg.
Marihønepøne Skrevet 31. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2021 Teatrica skrev (1 minutt siden): Jeg kom ikke på å sjekke det før dagen etter at jeg hadde fått dose 2, men da var det registrert to vaksinedoser hos meg. Allerede dagen etter, ja... Da har det nok trolig blitt noe tull hos meg.
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Hvordan får man dette passet da? Må man kontakte noen, eller kommer det bekreftelse pr. sms? I min siste sms sto det at vaksinen gjaldt til uti november. Hva? Gjelder den bare for noen får mnd?
boblevann Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hvordan får man dette passet da? Må man kontakte noen, eller kommer det bekreftelse pr. sms? I min siste sms sto det at vaksinen gjaldt til uti november. Hva? Gjelder den bare for noen får mnd? Koronapasset finner du på Helsenorge.no Passet er bare gyldig 90 dager (tror jeg) om gangen, men det fornyes automatisk! 1
Frustrert husfrue Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Jeg sjekket samme kveld som jeg fikk den (og jeg tok den på kvelden også, drop in), da var begge der 😊 det har sikkert skjedd en glipp 2
Mezzosoprena Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hvordan får man dette passet da? Må man kontakte noen, eller kommer det bekreftelse pr. sms? I min siste sms sto det at vaksinen gjaldt til uti november. Hva? Gjelder den bare for noen får mnd? Den "gjelder" bare for 90 dager av gangen, MEN dette oppdateres hver gang du åpner passet. Dette finner på på Helsenorge.no (vet ikke alle det?) 1
GrønnNellik68 Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 Meg og var det registrert 2 doser med en gang pluss at utløps dato er forlenget med 1,5 mnd ser jeg.
GammelKaktus Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Her hadde de registrert den innen kvelden når jeg tok første dose og så sjekket jeg ikke før dagen etter på andre dose men da sto den og oppført. Har nok skjedd en glipp ja, ring å mas.
Marihønepøne Skrevet 1. september 2021 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2021 FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden): Her hadde de registrert den innen kvelden når jeg tok første dose og så sjekket jeg ikke før dagen etter på andre dose men da sto den og oppført. Har nok skjedd en glipp ja, ring å mas. De har ikke lenger noe telefonnummer, så å ringe er ingen mulighet. Har sendt de en mail, selv om de sier de ikke tar imot det heller (men har mailadressen fra kommunikasjon med dem for et par måneder tilbake), men må jo gjøre noe, så får se om de svarer. Hvis ikke må jeg vel rett og slett ta det direkte via kommunelegen.
Lunabelle Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 Bente1234 skrev (28 minutter siden): Meg og var det registrert 2 doser med en gang pluss at utløps dato er forlenget med 1,5 mnd ser jeg. Utløpsdato bli automatisk forlenget til 90 dager etter hver/siste innlogging.
GammelKaktus Skrevet 1. september 2021 #12 Skrevet 1. september 2021 Marihønepøne skrev (4 minutter siden): De har ikke lenger noe telefonnummer, så å ringe er ingen mulighet. Har sendt de en mail, selv om de sier de ikke tar imot det heller (men har mailadressen fra kommunikasjon med dem for et par måneder tilbake), men må jo gjøre noe, så får se om de svarer. Hvis ikke må jeg vel rett og slett ta det direkte via kommunelegen. De har vel et vaksinasjonskontor du kan kontakte, men det er jo en utrolig lang ventetid da.. Jeg skulle ringe å bekrefte timen og da ventet jeg i 2 timer og 13 minutter. 😮 1
Marihønepøne Skrevet 1. september 2021 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2021 FrøkenMånestråle skrev (18 minutter siden): De har vel et vaksinasjonskontor du kan kontakte, men det er jo en utrolig lang ventetid da.. Jeg skulle ringe å bekrefte timen og da ventet jeg i 2 timer og 13 minutter. 😮 De har naturligvis et vaksinasjonskontor, men telefonlinja deres er lagt ned og mailen skriver de at de ikke lenger besvarer.
GammelKaktus Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 Marihønepøne skrev (1 minutt siden): De har naturligvis et vaksinasjonskontor, men telefonlinja deres er lagt ned og mailen skriver de at de ikke lenger besvarer. Høres merkelig ut. Var det noe som bare ble opprettet nå i forbindelse med korona det da? For man har jo et vanlig vaksinasjonskontor der man tar all slags vaksiner fra hpv vaksiner til reisevaksiner. Der har jo og mange fått koronavaksinen så de kan kanskje være til hjelp.
GrønnNellik68 Skrevet 1. september 2021 #15 Skrevet 1. september 2021 Lunabelle skrev (56 minutter siden): Utløpsdato bli automatisk forlenget til 90 dager etter hver/siste innlogging. Ja det vet jeg funker fjell d
Marihønepøne Skrevet 1. september 2021 Forfatter #16 Skrevet 1. september 2021 FrøkenMånestråle skrev (5 timer siden): Høres merkelig ut. Var det noe som bare ble opprettet nå i forbindelse med korona det da? For man har jo et vanlig vaksinasjonskontor der man tar all slags vaksiner fra hpv vaksiner til reisevaksiner. Der har jo og mange fått koronavaksinen så de kan kanskje være til hjelp. Mange steder tas sånne ting på ordinær helsestasjon. Vaksinasjonskontoret for korona er opprettet i et gammelt, tomt bygg. De har vært fullt mulig å kontakte fram til de begynte med kryssvaksinering.
Gjest Saph Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 Jeg sjekket rundt to timer etter at jeg hadde tatt min, og den var allerede registrert.
Anbefalte innlegg