Gjest Floka Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Hadde omsider bestemt meg for å prøve Redken. Kjøpte meg ei diger flaske Body Full meget billig på Smart Club, og synes denne virker bra. Da jeg gikk for å kjøpe balsam fikk jeg bare tak i Headstrong. Nå er håret mitt bare ei diger floke når jeg kommer ut av dusjen! Vil jeg få bedre erfaringer med Body Full-balsamen eller bør jeg bare kjøpe en av annet merke? Vurderer i såfall Sebastian Shaper volume boost.
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Volume Boost er i hvertfall helt nydelig, og den kan også brukes som leave-in. Headstrong er egentlig utgått; Body Full er den nye utgaven.
Gjest Floka Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Volume Boost er i hvertfall helt nydelig, og den kan også brukes som leave-in. Headstrong er egentlig utgått; Body Full er den nye utgaven. ← Du vet ikke om Body Full er bedre enn Headstrong når det gjelder de problemene jeg har opplevd nå? Tenker at det er bra å ha shampo og balsam som hører sammen, men orker ikke kjøpe Body Full-balsam hvis den oppfører seg som den andre... Kanskje like greit å satse på Sebastian, er veldig fornøyd med andre produkter derfra. Brukte Body Double-shampo/balsam før - var fornøyd med volumet, men håret ble litt matt. Volume Boost gir forhåpentligvis mer glans?
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 Jeg har ikke peiling på volumproduktene til Redken. Body Double tålte jeg ikke, men Volume Boost gir både glans og litt fukt til håret.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 Body double og Volum boost... Hva slags merke er den siste? Lette på Sebastian men det sto ingen med det navnet.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #6 Skrevet 25. september 2005 Volume Boost hører til Shaper-serien til Sebastian.
Gjest Floka Skrevet 25. september 2005 #7 Skrevet 25. september 2005 Da blir det å prøve Sebastian Shaper Volume Boost neste gang - volum, glans og fukt høres veldig bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå