Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av dere som faktisk fører personlig regnskap/budsjett?

Jeg ønsker å begynne med dette nå, og lurer på om det finnes noen app for dette eller en fysisk bok å skrive i?

Ønsker ikke excel-fil pga det er sjelden jeg bruker pc.

Anonymkode: 23c61...cf7

Skrevet (endret)

Jeg bruker Daily Budget Pro, og har gjort det i 6 år. 
For min del ble det en gamechanger.. Total kontroll hver eneste dag. Husker det opplevdes som litt jobb i starten mht å legge inn faste utgifter, men når det er gjort og du kjenner funksjonene så passer appen på at du når sparemålet. Er du butikken og betaler 350kr, så tar det 5 sekund å registere dette på appen, og du vet hver eneste dag hvor mye du kan bruke uten at det går ut over sparemålet, eller at du skulle brukt mer en du har før neste lønning.

På slutten av  hver måned legges resultatet inn i Excel, ikke nødvendig - men det gjør en enda mer bevisst på langsiktige trender.

Endret av The_Stig
Skrevet

YNAB ♥️

Anonymkode: 6a4a8...082

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det mange av dere som faktisk fører personlig regnskap/budsjett?

Jeg ønsker å begynne med dette nå, og lurer på om det finnes noen app for dette eller en fysisk bok å skrive i?

Ønsker ikke excel-fil pga det er sjelden jeg bruker pc.

Anonymkode: 23c61...cf7

Jeg bruker Excel selv om jeg ikke eier en pc en gang.

Anonymkode: b2e14...f30

Skrevet

Jeg bruker notat på tlf og lager mine egne systemer

Anonymkode: c72c8...91f

Skrevet

Bruker excel. Trenger ikke pc for det, og man har full kontroll over hvilke poster man vil ha med.

Skrevet

Excel her også. Brukt det i mange år. Veldig enkelt og greit. Lett å legge til eller fjerne poster. Kan ha mange ark (har regnskapet flere år tilbake). 

Ingen apper som sporer eller koster penger 😊

open office har gratis program. 

Anonymkode: 182a9...183

Skrevet

Jeg bruker Excel. I år har jeg lagt inn en hver transaksjon og kategorisert dette samt satt det inn i faste, variable og mat utgifter. Nå kan jeg bruke pivot tabeller og virkelig analysere forbruket.

Anonymkode: b9517...9b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...