AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Jeg ble dumpa hardt og brutalt for rundt ett år siden. Etter et par måneder bega jeg meg ut på tinder, for tenkte det ville hjelpe den forferdelige kjærlighetssorgen jeg hadde. Skrev mye med en mann, traff ham én gang og skulle treffes igjen (på hans initiativ), men jeg innså at jeg ikke var klar, at jeg var et følelsesmessig rot og at jeg fremdeles sørget over eksen. Jeg sendte ham en mld og fortalte dette. Han var veldig forståelsesfull og sa han likte meg, men forsto. Ønsket meg lykke til videre. Jeg logget ut av alt som hadde med dating og menn å gjøre. Jeg jobbet med meg selv, og kan nå trygt si at jeg er over eksen og klar for noe nytt. Tror dere det er noen sjanse for at han jeg datet tidligere vil gi meg en sjanse nå? 8 mnd senere? Ville dere gjort det, gitt at dere var single fremdeles? Anonymkode: 87483...8d1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. Anonymkode: 001b4...8da Å.. 😕 Kjipt det, da. Men egentlig også forståelig. Mulig jeg sender en melding og sjekker med ham, kan jo ikke skade. Anonymkode: 87483...8d1
Teethgrinding Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Her er det håp i hengende snøre. Du er kvinne. Du sitter med nesten alle kortene på hånden. Hva skal han gjøre? Leke såret? Med mindre han er en mann som kan velge og vrake litt er dette en svært svak strategi å følge. Menn lærer fort at de må svelge egen stolthet om det skal bli noe. I motsetning til kvinner som omtrent aldri opplever en skikkelig avvisning er dette helt dagligdags for oss menn. Jeg ville sendt ham en melding og litt etter litt spurt om å møtes. Om noe er det et kompliment til ham at du ikke bare har kastet ham på fortidens skrothaug. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Jeg gjorde det. Han var den som valgte en annen den gangen, men da han var ledig igjen tenkte jeg at jeg har ingenting å tape, hva er det verste som kan skje? Så langt er det ganske så vellykket. Anonymkode: 9e80a...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå