AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Jeg har vært på 2 jobbintervju den siste uken. Den ene jobben er 100% dagtid mandag - fredag. Den andre er 74% natt med annenhver uke jobbing. Jeg fikk i dag tilbud om begge jobbene. Eller, natt jobben ville ha 1 mnd prøvetid som ringevikar før evt fast ansettelse. Jeg lurer på å si ja til å være ringevikar og kombinere disse jobbene, og da evt gå rett fra matte alt til dag jobben. Er det noen som har erfaring med dette? Over tid Anonymkode: 389ab...e8c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Funker et par vakter. Ikke mer Anonymkode: ad256...782
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Du kommer til å bli tullete om du skal gjøre det over tid. Kroppen trenger hvile og nok søvn. Anonymkode: 791a3...32f
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Er du gæren? Hadde blitt veldig irritert om en av mine arbeidstakere kombinerte jobb slik, det kommer helt garantert til å gå ut over jobben du gjør begge plassene. Anonymkode: 27179...09e
Baktusen Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Det vil gå for en kort periode, men ikke for en fast greie. Jeg har gjort noe lignende ved to anledninger, i en overgang/jobb bytte. Det er tungt, men går helt fint for en kort begrenser periode. Men ikke som en permanent løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå