AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Hei, meg og mannen min har prøvd i 1,5 år å bli gravide. Til tross for at vi er unge så har det ikke klaffet. Jeg fant ut her om dagen at han har brukt steroider i en mnd tid. Jeg vet ikke hva det har for kvaliteten å si, men jeg følte meg rett og slett ført bak lyset. Jeg følte meg alene i noe man skal føle seg to om… Ikke nok med at det er tungt for meg at det ikke har gått, så følte jeg mer han ga litt mer F. Hva tenker dere? Anonymkode: 49f2f...818
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Han gir f https://medicus.no/spor-steven-kosttilskudd-anabole-steroider-saedkvalitet/ Anonymkode: 83fc2...4a6 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Det første jeg tenker er at det ikke akkurat er smart å få barn med en boler uansett. Anonymkode: f09bd...8b8 10
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Uff da.. Hverken bra for sperm, humør, kropp eller forhold. Jeg tenker dette kanskje er han sin måte å si i fra at han ikke er klar for barn 🙈 Anonymkode: 6a291...a08 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå