Gå til innhold

5/6 dager forsinket mens. Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5-6 dager forsinket. Tok vaksine dose 2 dagen TR skulle komme. 

fikk negativ test på søndag 

Pleier å være regelmessig :( men hadde også en kjemisk graviditet denne mnd. Fikk svak positiv 13 dpo. Men bare negative etter. 

er det alene årsaken? Eller kan det være vaksinen, eller noe annet? 

har prøvd så lenge nå, og det har bare endt i kjemiske, en SA og en MA . Er 28 år. Er så typisk. Blir redd for tidlig overgangsalder osv 😔

Anonymkode: 93654...a0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si, kan jo være vaksinen som klusser? Er du sikker på når du hadde el?

Ville nok tatt en prat med lege ift alle de kjemiske, kanskje er det bare en enkel årsak som kan behandles ❤️

Anonymkode: a8815...409

Skrevet

Det er mange ting som kan spille inn, både de du har nevnt og andre ting som stress o.l. Følger du med på tegn på eggløsning? 

Anonymkode: b38b8...493

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde kjemisk graviditet forrige prøveperiode, eggløsningen ble ei uke forsinket etterpå. Ble gravid på den eggløsningen, men det endte i SA i går, så nå har jeg bestilt legetime (har hatt en MA og en SA før det igjen). Merket ikke noen forsinkelse i syklusen etter moderna dose 2. 

Anonymkode: 9ea4f...64c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke godt å si, kan jo være vaksinen som klusser? Er du sikker på når du hadde el?

Ville nok tatt en prat med lege ift alle de kjemiske, kanskje er det bare en enkel årsak som kan behandles ❤️

TS. kanskje 😕 i Flo appen stod det den 10, og hadde tegn til at det var eggløsning rundt da, så er egentlig ganske sikker. 

skal bestille en legetime ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mange ting som kan spille inn, både de du har nevnt og andre ting som stress o.l. Følger du med på tegn på eggløsning? 

Anonymkode: b38b8...493

TS her. Kanskje alle tingene samlet :( ja, følger med i app, men temper ikke. Hadde mange tegn, så er rimelig sikker ! Men så hadde jeg kjemisk mnd før der også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg hadde kjemisk graviditet forrige prøveperiode, eggløsningen ble ei uke forsinket etterpå. Ble gravid på den eggløsningen, men det endte i SA i går, så nå har jeg bestilt legetime (har hatt en MA og en SA før det igjen). Merket ikke noen forsinkelse i syklusen etter moderna dose 2. 

Ts . . Hvordan fulgte du med på eggløsningen?❤️ Leit å høre at du har hatt de samme problemene 😔😔 det er vondt 💔 

Skrevet

Jeg har tydelige tegn på eggløsning, så jeg merker når noe ikke stemmer. Loggfører syklusen i en app, det er et nyttig verktøy selv om loggen ikke er særlig oppløftende siden den viser oversikten over alle syklusene som er ustabile pga mislykkede svangerskap.

Det er veldig vondt når det ikke fungerer, så jeg har egentlig gitt opp. Orker ikke se for meg et vellykket svangerskap eller tiden etterpå, . Det aller verste er skuffelsen hos mannen min, så jeg er glad vi ikke har fortalt familiene våre om problemene, enda verre å se enda flere bli lei seg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har tydelige tegn på eggløsning, så jeg merker når noe ikke stemmer. Loggfører syklusen i en app, det er et nyttig verktøy selv om loggen ikke er særlig oppløftende siden den viser oversikten over alle syklusene som er ustabile pga mislykkede svangerskap.

Det er veldig vondt når det ikke fungerer, så jeg har egentlig gitt opp. Orker ikke se for meg et vellykket svangerskap eller tiden etterpå, . Det aller verste er skuffelsen hos mannen min, så jeg er glad vi ikke har fortalt familiene våre om problemene, enda verre å se enda flere bli lei seg

Veldig vondt og leit å oppleve sånt gang på gang! Men vær så snill, prøv å ikke bebreide deg selv, dette er ikke din «skyld» ❤️

kan skje alle! Sender masse babystøv og håper det sitter en fin liten spire for dere snart som klamrer seg fast! 

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig vondt og leit å oppleve sånt gang på gang! Men vær så snill, prøv å ikke bebreide deg selv, dette er ikke din «skyld» ❤️

kan skje alle! Sender masse babystøv og håper det sitter en fin liten spire for dere snart som klamrer seg fast! 

Takk for det, jeg prøver å holde motet oppe. Nå har jeg i hvert fall blitt henvist videre til gynekolog, håper det er kort ventetid. 

Har du vært i kontakt med legen, TS? Legen min sa i dag at hun regnet at kjemisk graviditet som like "viktig" som SA, så hun hadde henvist meg i juni hvis jeg hadde tatt kontakt da. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...