AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Jeg skrev med en fyr på tinder for ca en måned siden. Han sluttet plutselig å skrive ut av det blå, men jeg skrev med andre jeg og, så dreit litt i det. Deretter skrev han en ny mld for et par dager siden, beklagde at han ikke hadde skrevet, men hadde ikke vært så aktiv på tinder, skrev han. Hadde dere giddet å svare på det? (Regner jo med han hadde noen andre (bedre) på gang og dermed satte meg på vent.) Anonymkode: 1536d...227
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Trodde jeg hadde postet denne i singel-forumet. Jaja. Anonymkode: 1536d...227
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Du er bare backup for han. Er bare å ignorere. Var nok ei annen han likte og derfor ikke var aktiv, nå er han på let igjen, men han gjør det samme igjen når han treffer ei bedre. Noen menn er slik. Anonymkode: 2b98f...dc2 8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Fy fader, folk er jammen meg fordomsfulle, altså. Dere som alltid tror det verste om folk; har dere vært uheldige og har dårlig erfaring selv eller er det bare noe dere innbiller dere? Anonymkode: 326e4...942 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fy fader, folk er jammen meg fordomsfulle, altså. Dere som alltid tror det verste om folk; har dere vært uheldige og har dårlig erfaring selv eller er det bare noe dere innbiller dere? Anonymkode: 326e4...942 Tror du virkelig at en fyr som er interessert i deg, ikke skriver til deg på en mnd? Naiv tankegang. Anonymkode: 2b98f...dc2 13
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du virkelig at en fyr som er interessert i deg, ikke skriver til deg på en mnd? Naiv tankegang. Anonymkode: 2b98f...dc2 Men det er jo begrenset hvor interessert man kan være i en man bare har chattet litt med på Tinder da, ikke noe å ta personlig eller som et spesielt dårlig tegn det. Anonymkode: 848cf...635 12
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er jo begrenset hvor interessert man kan være i en man bare har chattet litt med på Tinder da, ikke noe å ta personlig eller som et spesielt dårlig tegn det. Anonymkode: 848cf...635 Ok, lev i troa du.. Anonymkode: 2b98f...dc2 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Kan vel hende han ikke gidder å skrive med flere enn ei av gangen da, det er vel bare positivt? Fant vel ut at hun andre ikke var noe for han, har avsluttet det og prøver neste. Det er jo sånn tinder funker liksom. Heller en sånn kar enn en som skriver med og går på dater med mange samtidig! Anonymkode: a654b...f3c 7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan vel hende han ikke gidder å skrive med flere enn ei av gangen da, det er vel bare positivt? Fant vel ut at hun andre ikke var noe for han, har avsluttet det og prøver neste. Det er jo sånn tinder funker liksom. Heller en sånn kar enn en som skriver med og går på dater med mange samtidig! Anonymkode: a654b...f3c Han valgte hun andre over deg og du synes det er greit å være backup.. ok, kjør på.. Det er jo nettopp skrive med andre og date flere han gjør. Alt du har skrevet i innlegget ditt er en selvmotsigelse. Anonymkode: 2b98f...dc2 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 Var inne på tinder nå. Han har sletta meg. 😎 Han skrev ikke på en måned, men forventer at jeg skal svare innen en dag? Jaja. Problemstillingen er ute av verden nå hvertfall.😅 Anonymkode: 1536d...227 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Var inne på tinder nå. Han har sletta meg. 😎 Han skrev ikke på en måned, men forventer at jeg skal svare innen en dag? Jaja. Problemstillingen er ute av verden nå hvertfall.😅 Anonymkode: 1536d...227 😄 Anonymkode: be84d...812
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Var inne på tinder nå. Han har sletta meg. 😎 Han skrev ikke på en måned, men forventer at jeg skal svare innen en dag? Jaja. Problemstillingen er ute av verden nå hvertfall.😅 Anonymkode: 1536d...227 Da vet du bedre til en annen gang og lykke til med å finne en skikkelig bra mann. Styr bare unna slike som den fyren. Anonymkode: 2b98f...dc2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han valgte hun andre over deg og du synes det er greit å være backup.. ok, kjør på.. Det er jo nettopp skrive med andre og date flere han gjør. Alt du har skrevet i innlegget ditt er en selvmotsigelse. Anonymkode: 2b98f...dc2 Du legger alt for mye inn å match/skrive, de er på ingen måte forpliktet til deg så tidlig i løpet. Anonymkode: b8d7a...44d 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han valgte hun andre over deg og du synes det er greit å være backup.. ok, kjør på.. Det er jo nettopp skrive med andre og date flere han gjør. Alt du har skrevet i innlegget ditt er en selvmotsigelse. Anonymkode: 2b98f...dc2 Nei. Kanskje han skrev med ei først, og så litt med TS. Kanskje det av ulike årsaker ble en date med hun andre først da. Så funka ikke det, det var ikke noe kjemi eller ett eller annet annet. Han har jo da tydeligvis ikke slettet ts fra appen og vil nå sjekke hvordan det kan utvikle seg. Det betyr ikke at man er noe andrevalg. Ser nå at det ikke er en problemstilling ts trenger å forholde seg til lenger, men sånn på generelt grunnlag ser jeg ikke noe å veien for å gå på date med noen som tar opp tråden etter en god stund. Det skal jo ganske mye til egentlig at begge liker hverandre og det blir et forhold ut av all denne snakkingen og datingen. Anonymkode: a654b...f3c 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #15 Skrevet 31. august 2021 Hadde aldri kjøpt den unnskyldningen der. Man er på Tinder for en grunn. Hvis man liker en person, er det da "fort gjort" å glemme hele Tinder en hel mnd? Nope.... Har aldri opplevd det der før. Det jeg derimot ofte opplever er folk som jeg er veldig intr i og som jeg svarer så og si med en gang, så får jeg svar først 12 timer etter. De svarer kanskje en gang på kvelden og en gang på morgenen. Greit nok at folk har jobb og barn men må da gå an å legge LITT effort i det når man først har bestemt seg for å teste ut Tinder. 🙄 Anonymkode: 16684...d37 1
I Grosny Skrevet 31. august 2021 #16 Skrevet 31. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skrev med en fyr på tinder for ca en måned siden. Han sluttet plutselig å skrive ut av det blå, men jeg skrev med andre jeg og, så dreit litt i det. Deretter skrev han en ny mld for et par dager siden, beklagde at han ikke hadde skrevet, men hadde ikke vært så aktiv på tinder, skrev han. Hadde dere giddet å svare på det? (Regner jo med han hadde noen andre (bedre) på gang og dermed satte meg på vent.) Anonymkode: 1536d...227 slettet- leste at han slettet deg, da er han jo uaktuell. Endret 31. august 2021 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #17 Skrevet 31. august 2021 Skjønner ikke hvorfor folk legger så sinnsykt mye i slike ting. Herregud javel så hadde han kanskje noen andre i mellomtiden men dere hadde snakka litt på tinder liksom, ikke forlovet dere. Hvem av oss hadde vel ikke gått på tinder igjen om det skjærte seg? Er det sånn at dere har krav om at personen kun skal snakke med deg og ingen andre noen sinne? Ikke rart dere er single. Anonymkode: c08f2...8df 6
Lolllll Skrevet 31. august 2021 #18 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skrev med en fyr på tinder for ca en måned siden. Han sluttet plutselig å skrive ut av det blå, men jeg skrev med andre jeg og, så dreit litt i det. Deretter skrev han en ny mld for et par dager siden, beklagde at han ikke hadde skrevet, men hadde ikke vært så aktiv på tinder, skrev han. Hadde dere giddet å svare på det? (Regner jo med han hadde noen andre (bedre) på gang og dermed satte meg på vent.) Anonymkode: 1536d...227 Høres ut som mine samtaler på nett. Har ikke tid til å prate fast med folk jeg ikke kjenner enda. Får alt for mange meldinger også. Hverdagen går fort og plutselig har det gått en måned uten ork til å svare ukjente. Så lenge dere ikke har møttes enda, så ikke legg slike tanker i det. Kan ha vært alt fra a til å, til grunner. Og så lenge dere ikke har møttes enda og blitt et par, så ingen grunn til å føle på fornærmelse. Dere kjenner ikke hverandre. Kanskje er dere null match. Kanskje er dere 4ever paret. 2
CorvusCorax Skrevet 31. august 2021 #19 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde aldri kjøpt den unnskyldningen der. Man er på Tinder for en grunn. Hvis man liker en person, er det da "fort gjort" å glemme hele Tinder en hel mnd? Nope.... 🙄 Hva er det her? Barneskolen? Det er klart man kan chatte litt med forskjellige matcher, for så å fokusere på en... Så går man videre til neste. Man liker ingen ordentlig godt før man har møttes IRL, og da blir det jo selvfølgelig noe annet. Det er forskjell på å utveksle noe ord via en app versus å møtes og bli kjent, for så å bli borte en mnd. DA er det tydelig at man ikke er interessert. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #20 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor folk legger så sinnsykt mye i slike ting. Herregud javel så hadde han kanskje noen andre i mellomtiden men dere hadde snakka litt på tinder liksom, ikke forlovet dere. Hvem av oss hadde vel ikke gått på tinder igjen om det skjærte seg? Er det sånn at dere har krav om at personen kun skal snakke med deg og ingen andre noen sinne? Ikke rart dere er single. Anonymkode: c08f2...8df Hva mener du med det? Jeg er ihvertfall ikke singel - dette er jo samlivsforumet - og jeg møtte kjæresten nettopp fordi jeg lot en lunken person gå. Viktig å la de feile personene gå. Anonymkode: be84d...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå