AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Hei, jeg har nettopp flyttet til Kristiansand og lurer på om det er låve og ta med katten på buss (i bur)? er det none som har hatt med seg katt på butt i Kristiansand Gjennom AKT selskapet?. Anonymkode: 2723f...b49
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg har nettopp flyttet til Kristiansand og lurer på om det er låve og ta med katten på buss (i bur)? er det none som har hatt med seg katt på butt i Kristiansand Gjennom AKT selskapet?. Anonymkode: 2723f...b49 Bor ikke på sørlandet, men ut ifra nettsidene deres så er dyr tillatt så lenge du har kontroll på katten. https://www.akt.no/betal-reisen/billettpriser/sykkel-barnevogn-rullestol-og-annet-reisegods/ Anonymkode: 7f4b7...996 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Så lenge du har kontroll på katten går det fint. Mange her har med hundene sine på bussen, jeg også, og det er også helt greit. Anonymkode: b6324...345 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå