AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Jeg har nettopp blitt student. Av mangel på tørkemuligheter på det felles badet, ser jeg ingen annen mulighet enn å tørke håndkledet over en skapdør. Men deretter, hvor oppbevarer jeg et badehåndkle etter det da? Skal jeg liksom legge det brukte håndkledet inn i skapet til neste gangs bruk? Jeg lurer oppriktig på dette men synes det er litt flaut å spørre noen face-to-face om det. Anonymkode: b54b0...07a
Gjest tarantulla Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Heng det på en krok? En kleshenger? Brett det sammen og legg det på en stol? Men vær obs på at hvis du tørker over skapdøren hele tiden, så kan fukten ødelegge skapdøren. Bruk en kleshenger, gjerne i vinduet.
Drizzt Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Kjøp sånne kroker man henger over døren og så kan du henge det der, men som skrevet over - pass på at fukten ikke ødelegger døra. Luft godt badet eller bruk aktivt ventilasjonsanlegget. https://www.clasohlson.com/no/Dørhenger%2C-4-kroker/p/Pr314390000 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå