Gå til innhold

Finnes det damer som aldri i sitt liv har feset foran mannen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes dere? Er det i det hele tatt mulig? 

Anonymkode: 0a485...018

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det mange ganger men ‘kjæresten’ min skryter av at han aldri har gjort det. Han er en mann og det er jo maskulint å prompe. Jeg er den eneste damen i hele verden som promper. Helt sant. Alle damene rundt meg er skikkelig fisefine så kan ikke se for meg at de promper. Så på en måte er jeg den eneste damen som promper og jeg er med den eneste mannen som ikke promper. 

Så sånn er det. 

Anonymkode: c89ba...fe7

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du? Damer fiser ikke.

Anonymkode: dc08f...734

• Liker 3
Skrevet

Trist når dame velger å være så vulgær. 

Anonymkode: 8ffbe...053

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trist når dame velger å være så vulgær. 

Anonymkode: 8ffbe...053

Alle må jo fise da. 

• Liker 4
Skrevet

Gjorde det aldri før jeg ble gravid 🤣

Anonymkode: c750c...9ca

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle må jo fise da. 

Akkurat. Og de som ikke gjør det i våken tilstand, gjør det når de sover, så svaret på spørsmålet er nei.

Skrevet
ti10 skrev (5 minutter siden):

Akkurat. Og de som ikke gjør det i våken tilstand, gjør det når de sover, så svaret på spørsmålet er nei.

Ja men jeg mener foran mannen i våken tilstand. Jeg kjenner damer som mener oppriktig at de ikke promper, men det er selvfølgelig tull. Lurer på om de bare holder det inne og slipper ut alt når de tror at han ikke hører det. 

Skrevet

Jeg feis foran han allerede første gangen vi møttes, så jo da; han blir eksponert for fising. 

Anonymkode: d1f70...a46

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri gjort det, men skulle virkelig ønske at jeg turte det. Å holde inne hele dagen, fører bare til et fryktelig ubehag. 

Anonymkode: 7eded...cde

• Liker 2
Skrevet

Jeg fiser ikke foran mannen min i våken tilstand, eller noen andre heller for den saks skyld. Jeg går på toalettet, eller så går jeg meg en tur ut hvis jeg har mye luft i magen. 

Anonymkode: 8470e...a7a

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke gjort det og vært sammen med mannen i 10 år. Kanskje når jeg sover, men siden han også sove, så legger han ikke merke til det. Har jeg mye luft i magen, så går jeg på do eller går en liten tur. Heldigvis er det sjeldent jeg har mye luft i magen. 

Anonymkode: 52ef6...f74

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Kanskje i søvne, men det er jo bare helt utrolig ufyselig å gjøre sånt foran andre mennesker. 

Anonymkode: a589a...ba7

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri gjort det og synes det er en uting! 

Anonymkode: 905f0...bac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri. Kanskje i søvne, men det er jo bare helt utrolig ufyselig å gjøre sånt foran andre mennesker

Dette. 

Anonymkode: 5c175...6ff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aldri. Kanskje i søvne, men det er jo bare helt utrolig ufyselig å gjøre sånt foran andre mennesker. 

Med vilje - ja! Men det er noen som har magetilstander som gjør at de ikke kan holde igjen. 

• Liker 5
Skrevet
Gjenferdet skrev (4 minutter siden):

Med vilje - ja! Men det er noen som har magetilstander som gjør at de ikke kan holde igjen. 

Ja, og det kan også skje med et uhell uten at man er forberedt selv. 

• Liker 4
Skrevet

Hvis jeg har skikkelig vondt i magen og det "endelig" kommer en promp tør jeg ikke risikere at det forsvinner igjen på vei til do! Da promper jeg foran han. Men det skjer ikke så ofte da, og han bryr seg ikke. Hender han promper tilbake. 

Anonymkode: 04541...9d2

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva mener du? Damer fiser ikke.

Anonymkode: dc08f...734

Synd jeg ikke kan upvote denne mer enn  èn gang.

Hilsen dame som ALDRI fiser, et medisinsk mirakel, som samboer kaller det.

Anonymkode: 2a638...2e9

Skrevet

Ja. Hadde aldri funnet på å fise;prompe med vilje foran noen 😡

Ønsker at ingen gjør det mot meg heller…

Om jeg gjør det i søvne, det kan jeg ikke kontrollere.

Om jeg er alene i et rom, og smyger en lydløs fis, så prøver jeg å lufte eller ser til at ikke noen kan til å komme inn der jeg er.

jeg absolutt lette på trykket, da rekker jeg alltid toalettet, eller rekker å gå vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...