AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 hvor nøye er dere med renslighet? Jeg regner med at man er nyvasket og fresh der nede, men jeg tenker... Når man på hverandre, i baken og holder på, deretter tar man kanskje på lakenet, på kroppen og i håret til hverandre mens man holder på. Tar dere en full dusj etterpå? Bytter dere laken etterpå? Virker så tungvint. Selv om man er ren og pen der nede så er det jo alltid bakterier i baken som ikke burde komme andre steder tenker jeg. Anonymkode: e88b4...200
TaliBanan Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Uansett sex så er vi alltid ganske nydusjet, ingen ekstra skylling av Anal. Sjelden det blir noe griseri, og jeg er nøye med at kuk/fingre ikke går fra rumpa til andre steder. Bruker vanntett laken under, hun er en squirter så det må vi uansett ha.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Jeg er nydusjet, han går i dusjen etterpå. Anonymkode: 2ac77...814
Macro Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Jeg squiter mye og vi er veldig glad i rumpelek på oss begge. Vi har egne tepper vi legger over sengen når vi mistenker det blir mer en penis i vagina. Vi har våtservietter i skuffen og en skål der vi legger fra oss brukte leker. Alt blir vasket når vi er ferdige. Vi er veldig renslige i utgangspunktet, så begge dusjer morgen og kveld. Analdusj gjør vi bare om vi føler behov for det.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Jeg passer på at jeg har dusjet og tømt meg. Etterpå pleier han å vaske pikken. Vi har aldri hatt noen uhell eller griseri, men bakterier vil det jo være der uansett, så fint å bare få vasket pikken etterpå. Om noen velger å bruke kondom, er det vel ikke noe vask å tenke på etterpå. Anonymkode: ee876...d91
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Masse bæsj på pikken etter jeg begynte på lavkarbo. Fettet tetter rassen. Det må han tåle når han vil bruke bakluka, er bare å vaske seg dagen etter. Anonymkode: a59e5...1b7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 dama vet sånn ca når hun kan bli tatt i rumpa, vi gjør det ganske ofte, svært sjeldent søl. mye like rutiner som de andre her skriver. jeg vasker penis/hånd/rundt munnen etter på. Skal vi gjøre noe mer voldsomt, som store leker, så er det mer forberedelser. Jeg liker å slikke henne i rompa etter leken, tungepule, suge på rosen, osv. ganske digg, men vasker fjeset etterpå samt munn Anonymkode: e7980...ee2 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 Hadde analsex for første gang på fredag. Da var vi nydusjet begge to, og så sørget han for å vaske seg ekstra godt etter akten(e). Brukte kondom de første gangene for å unngå for mye søl, og når han så at det ikke ble noe særlig søl tok han meg uten kondom siste gangen. Så lenge man er renslig trenger det ikke å bli mye søl i det hele tatt. Anonymkode: c1098...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå