Gå til innhold

Jif moppsystem


monja

Anbefalte innlegg

Sto og titta på Jif moppsystem i butikken idag, men jeg klarte ikke helt å bestemme meg for om jeg skal prøve det eller ikke. Noen her som har erfaringer med det? Hva bruker dere da? Tørrmopper, engangsvåtmopper, spray og mopp? Hva bør man liksom ha som en god startpakke?

Og hvordan er det på laminatgulv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har laminat og bruker Jif moppsystem (våtmopp, bruker Jif Spray & Mopp på flekker). Liker ikke tørrmoppene deres da, der er Swiffer bedre. Veldig fornøyde i allefall, veldig lettvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker jiff mopp. Bruker våtmopp (men med vanlig såpevann, liker ikke lukten på den sprayen). Testet ut tørrmoppen for første gang idag. Veldig fornøyd med det også, men blir jo veldig dyrt i forhold til støvsuging i lengden.

Har prøvd engangsvåtmoppene fra jiff en gang, men de var jeg ikke spesielt fornøyd med. Synes resultatet ble litt stripete.

Prøvde swiffer sine våtmopper en gang også (sambo kjøpte feil - at jiff og swiffer var to forskellige ting er jo ikke så lett å forstå.. :ler: ) Synes faktisk swiffer sine engangsvåtmopper var mye bedre enn jiff sine, så hvis jeg skulle kjøpt idag så hadde det nok blitt swiffer tror jeg. Men siden jeg har "investert" i moppestativ + to våtmopper fra jiff så kommer jeg nok ikke til å bytte med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jif våtmopp - kjempebra på mine tregulv. Har brukt tørrmoppen endel før, men siden vi nå har arvet et orientalsk teppe på 2x3m må jeg ha fram støvsugeren likevel, og da får resten av golvet seg en omgang med den også istedetfor tørrmopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt jif tørrmopp masse, kjempekjekt, og av og til våtmoppen med spray. Kjøpte nylig engangsmoppene for å teste ut, men synes ikke de var så bra, så kommer ikke til å kjøpe det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker tørrmoppene fra jif og er fornøyd med dem, men har ikke prøvd noen andre. Ellers bruker vi en mikrofibermopp fra Biltema (selve moppedingsen er også kjøpt der); halve prisen av det jif sin koster og like bra. Tørrmoppene (og sikkert alt annet også) passer uten problemer til "foten" på moppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde på hytta, men var kjempeskuffa. Swiffer har jeg brukt tidligere og synes det var et kjekt alternativ til støvsugeren - når vi ikke hadde et helt hus og to hunder å sviffe etter (ble dyrt med 5 filler om dagen...). De våtmoppfillene fra Jif var dyre - og funka jo over et så lite område. Brukte halve pakka på en liten vask av hytta (som er liten, 40m2). Men der er det korkgulv og ikke akkurat jevnt altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støvsuger, men kan dra over en tørrmopp innimellom om det trengs. Har Jif våtmopp som jeg synes er effektiv. Engangsvåtmoppene kjøpte sambo en gang, men det ser jeg ikke helt poenget med, så det kjøper vi ikke flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...