AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Vi har ikke sexet, men vi har kysset litt, skrevet mye meldinger og ringt. Han addet meg på facebook. Nå fant jeg eksen hans der, de er fortsatt venner på fb, og hun har fortsatt liggende kyssebilder av dem sammen. Bildene er noen år gamle, og de har et felles barn sammen. Han sier han har vært singel i et år. Jeg og mannen bor på forskjellige steder og det er langt å reise mellom, så for alt jeg vet er han fortsatt i et forhod! Men han virker tillitvekkende. Jeg vet ikke hva jeg skal tro av dette. Hva er motivasjonen for henne å ha kyssebilder av eksen liggende ute fortsatt? Og hvorfor ville han ha meg på face når det er så enkelt for meg å finne kyssebilder av ham med en annen dame? Er jo turnoff. Anonymkode: 1360e...4ae
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vi har ikke sexet, men vi har kysset litt, skrevet mye meldinger og ringt. Han addet meg på facebook. Nå fant jeg eksen hans der, de er fortsatt venner på fb, og hun har fortsatt liggende kyssebilder av dem sammen. Bildene er noen år gamle, og de har et felles barn sammen. Han sier han har vært singel i et år. Jeg og mannen bor på forskjellige steder og det er langt å reise mellom, så for alt jeg vet er han fortsatt i et forhod! Men han virker tillitvekkende. Jeg vet ikke hva jeg skal tro av dette. Hva er motivasjonen for henne å ha kyssebilder av eksen liggende ute fortsatt? Og hvorfor ville han ha meg på face når det er så enkelt for meg å finne kyssebilder av ham med en annen dame? Er jo turnoff. Anonymkode: 1360e...4ae Mange som har barn klarer ikke gi helt slipp, vet om mange som har funnet sammen igjen også selvom de har datet andre i mellomtiden. KANSKJE de er ferdig med hverandre, men dere er da ikke i et forhold og hun betyr nok fortsatt mer enn du gjør. Du er bare en tinderdate foreløpig eller? De har barn, det er bare 1 år siden bruddet sier du.. Hvorfor skal det fjernes bare fordi han har møtt noen på tinder? Ikke sikkert hun tenker på dette heller. Dette er vel noe du får ta opp om dere blir kjærester eller så avslutter du. Du kan ikke forlange at hans eks fjerner bilder av de, du får finne ut om du kan leve med det. Anonymkode: c82d6...e63 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Nå har jeg ikke mange bilder liggende på facebook. Men jeg har aldri vært inne og slettet gamle ting. Så det ville jeg ikke ofret en tanke. Med mindre det er profilbilde da, det hadde vært litt rart. Anonymkode: 36c2d...6ee 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Sexet? Har vi komt dit? Really? Anonymkode: 3bc51...ebe 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sexet? Har vi komt dit? Really? Anonymkode: 3bc51...ebe Komt? Really? Anonymkode: d367e...fc3 9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Men. For å svare på det du spør om: Nei, ikke normalt å ha kyssebilder på Facebook om det er slutt og ingen vei tilbake, nei. Jeg hadde ikke gidda å date en sånn. Anonymkode: 3bc51...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Komt? Really? Anonymkode: d367e...fc3 Hva? Ikke lov å skrive dialekt? Anonymkode: 3bc51...ebe
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Seriøst, er han ansvarlig for hvordan hun tenker rundt gamle bilder, SoMe og forholdet de har hatt? Ikke alle har bitre brudd der de desperat sletter alle spor etter tidligere forhold. For alt du vet kan hun ha glemt å slette de.. Anonymkode: 4cee3...af2 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva? Ikke lov å skrive dialekt? Anonymkode: 3bc51...ebe Nei. Vi har to skriftspråk i Norge, nynorsk og bokmål, og man må velge et av de på dette forumet, iflg regelverket. Anonymkode: c1c84...358 3
Adrenalina1 Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Vi har ikke sexet, men vi har kysset litt, skrevet mye meldinger og ringt. Han addet meg på facebook. Nå fant jeg eksen hans der, de er fortsatt venner på fb, og hun har fortsatt liggende kyssebilder av dem sammen. Bildene er noen år gamle, og de har et felles barn sammen. Han sier han har vært singel i et år. Jeg og mannen bor på forskjellige steder og det er langt å reise mellom, så for alt jeg vet er han fortsatt i et forhod! Men han virker tillitvekkende. Jeg vet ikke hva jeg skal tro av dette. Hva er motivasjonen for henne å ha kyssebilder av eksen liggende ute fortsatt? Og hvorfor ville han ha meg på face når det er så enkelt for meg å finne kyssebilder av ham med en annen dame? Er jo turnoff. Anonymkode: 1360e...4ae Sexet😂 Hvor gammel er du? 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva? Ikke lov å skrive dialekt? Anonymkode: 3bc51...ebe Nei, ikke her på forumet. https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ Det burde heller ikke vært lov å skrive på dialekt andre steder også Anonymkode: 7e77e...279 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Vi har to skriftspråk i Norge, nynorsk og bokmål, og man må velge et av de på dette forumet, iflg regelverket. Anonymkode: c1c84...358 Å. Greit det:) da beklager jeg: Sexet? Er det der vi har kommet? Really? Anonymkode: 3bc51...ebe
Jentadi Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 Hvis han legger deg til på FB og det ligger kyssebilder med eksen der, tenker jeg at han i alle fall ikke har noe å skjule. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 Hun har bilder, ikke han. La da ikke det gå utover han. Det betyr ingenting. Anonymkode: c87cb...28e 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #15 Skrevet 31. august 2021 Ut fra facebooken henmes virker det som at hun tok bruddet tungt. Når de har lite barn sammen. Så litt usikker på hva jeg evt begir meg ut på. Vil ikke ha noe drama Anonymkode: 1360e...4ae
FunnyBoy123 Skrevet 31. august 2021 #16 Skrevet 31. august 2021 (endret) Sexet😂 Det begrepet skal jeg begynne å bruke igjen! Sexet i går, var utrolig digg. Endret 31. august 2021 av FunnyBoy123 2
StripeteM Skrevet 1. september 2021 #17 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vi har ikke sexet, men vi har kysset litt, skrevet mye meldinger og ringt. Han addet meg på facebook. Nå fant jeg eksen hans der, de er fortsatt venner på fb, og hun har fortsatt liggende kyssebilder av dem sammen. Bildene er noen år gamle, og de har et felles barn sammen. Han sier han har vært singel i et år. Jeg og mannen bor på forskjellige steder og det er langt å reise mellom, så for alt jeg vet er han fortsatt i et forhod! Men han virker tillitvekkende. Jeg vet ikke hva jeg skal tro av dette. Hva er motivasjonen for henne å ha kyssebilder av eksen liggende ute fortsatt? Og hvorfor ville han ha meg på face når det er så enkelt for meg å finne kyssebilder av ham med en annen dame? Er jo turnoff. Anonymkode: 1360e...4ae Du kan ikke forvente at denne eksen rydder i fb-historikken sin selv om de har endret sivilstatus. Selv har jeg vel flere bilder av meg og eks-kona liggende på facebook og jeg har ingen planer om å fjerne dem selv om vi ble skilt. Det er jo uansett minner og en del av historikken min. Det får en ny partner bare godta.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #18 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (På 8/31/2021 den 15.16): Vi har ikke sexet, men vi har kysset litt, skrevet mye meldinger og ringt. Han addet meg på facebook. Nå fant jeg eksen hans der, de er fortsatt venner på fb, og hun har fortsatt liggende kyssebilder av dem sammen. Bildene er noen år gamle, og de har et felles barn sammen. Han sier han har vært singel i et år. Jeg og mannen bor på forskjellige steder og det er langt å reise mellom, så for alt jeg vet er han fortsatt i et forhod! Men han virker tillitvekkende. Jeg vet ikke hva jeg skal tro av dette. Hva er motivasjonen for henne å ha kyssebilder av eksen liggende ute fortsatt? Og hvorfor ville han ha meg på face når det er så enkelt for meg å finne kyssebilder av ham med en annen dame? Er jo turnoff. Anonymkode: 1360e...4ae Jeg har ikke slettet bildene av min eksmann på facebook, selv om vi har vært skilt i 6 år. De er jo en del av livet mitt, og ikke minst barna sitt liv, så hvorfor skal jeg viske ut det? Hvis hun har det som profilbilde eller noe så hadde jeg reagert, men du skriver jo at bildene er flere år gamle. Er mer turnoff at du reagerer på sånt. Og "sexe" trodde jeg helt ærlig kun ble brukt av barn på barneskolen... Hvis du skal bli sammen med en mann med barn bør du snakke som en voksen, ikke som barna hans.😉 Anonymkode: 60a61...758 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #19 Skrevet 1. september 2021 Merker jeg blir oppgitt over generasjon sosialemedier 😅 Folk uten mobil vokste opp med fotoalbum. I de fotoalbumene finnes det kjærester fra de kunne fremkalle bilder og til den dagen de ikke levde mer. Trur du virkelig folk gikk inn i fotoalbumet og fjernet et eller flere bilder fordi en "date" er sjalu og usikker på seg selv? Det samme gjelder sosiale medier. Mange ser på dette som et fotoalbum. Altså et album fult av minner. At du ikke takler fortiden er ikke eksen til din date sin feil. Du driver å stalker din date og her burde du slutte. Anonymkode: 28394...236
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #20 Skrevet 1. september 2021 Ikke alltid det er helt slutt. Noen menn tømmer seg i eksene sine selv om det er "slutt". Anonymkode: 305e6...1b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå