AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Hei. Når jeg skulle logge inni nettbanken gikk det tidligere ikke, men det gikk an i mobilbank-appen (sparebanken). Nå i dag når jeg forsøkte logge inn i nettbanken fra nettleser, gikk det, men jeg kom ikke til oversikt over bankkontoene. Det kom mer som "bli kunde" som at jeg ikke allerede er kunde? Jeg har ikke meldt meg ut av sparebanken, har fortsatt bankkort og det fungerer fortsatt med mobilbank appen. Det ble problemer med å logge inn i nettleser i nettbanken etter at jeg aktiverte mobilbank appen. Når jeg og er innom nettbanken selv om ikke bankkontoene er tilgjengelige kommer det opp sparebank SR som står for sparebank rogaland, men jeg tilhører ikke den regionen. Er det flere som har opplevd dette? Og hva gjøre for å få bankkontoene i nettleser på data? Anonymkode: 24d87...d52
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Du har ikke vurdert å ta kontakt med banken da? Anonymkode: 9411b...667
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Du har ikke vurdert å ta kontakt med banken da? Anonymkode: 9411b...667 Tenkte at det er noe skjult på affære og at de prøver kvitte meg som kunde Anonymkode: 24d87...d52
.LaRubia Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Du må velge riktig region, hvis det kommer opp sr-bank på nettleser må du velge din region og logge inn. Det bør virke. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Det har løst seg nå. ser ut som teknisk feil Anonymkode: 24d87...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå