AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Noen som har opplevd det samme? Er i dag ferdig med dobbel kur med Dalacin vagitorier etter jeg gikk til gynekolog for veldig mye utflod og brennende følelse i underlivet. Fikk påvist «rikelig vekst» med Gardnerella. Ferdig med kur, og utfloden er borte, men underlivet «brenner» og er følsomt forsatt. Klør ikke. Noen som har erfart det samme? Betyr dette at behandlingen ikke har hjulpet 100%, eller betyr det at jeg bare må vente litt før ting går seg til igjen, at brenningen vil bli borte. Har lurt litt på om jeg kanskje reagerer noe på selve vagitorien også, men er ikke sikker. Det er ikke vondt inne i vagina, men nå sårt utenpå. Usikker på om jeg skal behandle videre med MultiGyn actigel eller rene melkesyrebakterier. Bestilt meg ny time hos gyn, men var to uker å vente.. Anonymkode: f2076...f82
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Tok noen dager etter kuren før jeg var helt fin igjen! Men tar vaginalgel 1 gang i uken for å vedlikeholde det Anonymkode: 267ac...033
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Takk for svar:) Hadde du fortsatt den «brennende» følelsen noen dager etter ferdig kur? All utflod er som sagt borte, så håper det ordner seg. Prøver å fylle på med melkesyrevagitorier og spise masse pro,- og prebiotisk mat. Om det ikke hjelper, så vil jeg be om en utvidet dyrkningsprøve av bakterier👍🏼 Anonymkode: f2076...f82
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar:) Hadde du fortsatt den «brennende» følelsen noen dager etter ferdig kur? All utflod er som sagt borte, så håper det ordner seg. Prøver å fylle på med melkesyrevagitorier og spise masse pro,- og prebiotisk mat. Om det ikke hjelper, så vil jeg be om en utvidet dyrkningsprøve av bakterier👍🏼 Anonymkode: f2076...f82 Det kan være bedre å bruke multigyn actigel fremfor melkesyrevagitorier. Min erfaring er at vagitoriene er ubehagelige med alt pulveret, mens gelen til multigyn er veldig bra også bare for sårt underliv og det inneholder melkesyrebakterier. Anonymkode: 8d8f1...ea9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Da prøver jeg heller Multi gyn:) Enig i at det pulveret kan gnisse litt. Ikke det jeg trenger akkurat nå nei.. Anonymkode: f2076...f82
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar:) Hadde du fortsatt den «brennende» følelsen noen dager etter ferdig kur? All utflod er som sagt borte, så håper det ordner seg. Prøver å fylle på med melkesyrevagitorier og spise masse pro,- og prebiotisk mat. Om det ikke hjelper, så vil jeg be om en utvidet dyrkningsprøve av bakterier👍🏼 Anonymkode: f2076...f82 Ja hadde den brennende følelsen en del dager etterpå 😊 Anbefaler også multigyn sin gel! Anonymkode: 267ac...033
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Nok en gang, takk for raske svar! Da kan det virke som det er slik det skal være da, at noen har denne brennende følelsen etter endt kur. Da går jeg til innkjøp av Multi gyn her! Brukte dere den både innvendig og utvendig? Og i flere dager? Leser at den kan brukes så mye man ønsker uten bivirkninger. Prøver heller denne enn Lactal balance mm. Det er noe kliss synes jeg, og har hørt ymse om det. Anonymkode: f2076...f82
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 17.24): Ja hadde den brennende følelsen en del dager etterpå 😊 Anbefaler også multigyn sin gel! Anonymkode: 267ac...033 En del dager ja? Ja her brenner det enda.. Håper bare antibiotikaen har virket tross alt. Har kjøpt acti gel nå, men det svir en del nå over to timer etter jeg tok den. Merkelig, men prøver å ta den noen dager framover:) Anonymkode: f2076...f82
Edie Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 Ryddet for seksualisert innhold. Edie, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå