Gjest Starya Skrevet 7. oktober 2002 #1 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg har sånn msn-greie på maskinen, men kunne tenke meg å få en ny adresse, siden det ramler inn litt søppel på den andre (Har nok vært for slepphendt med adressen, ja..) Men hvordan gjør jeg det, egentlig? Det er ikke så lemge siden jeg fikk telenor adsl, så dette er ferske greier for meg. Noen som kan hjelpe en stakkars imbesil..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 7. oktober 2002 #2 Del Skrevet 7. oktober 2002 altså.. du vil kun ha ny adresse da eller? regner med at du nå har hotmail siden du snakker om msn? så er det kun ny adresse du vil ha er det jo bare å lage ny konto hos hotmail eller andre steder som har gratis mail. ..... eller er jeg bare helt på jordet her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. oktober 2002 #3 Del Skrevet 7. oktober 2002 Bare gå inn på http://registernet.passport.net/reg.srf?tw...24325&lc=4&sl=1 Ops.. ble litt lang den linken der gitt. Men da kommer du rett inn på registreringssiden (håper jeg)! Hvis du har MSN explorer må du legge inn den nye adressen der også. Var det noe sånt du var ute etter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. oktober 2002 #4 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg fant det ut, jeg... :D Jada, jeg har både hotmail adresse og messenger, og måtte bare finne ut hvordan jeg fikk en ny adresse til å være den som koblet seg automatisk til når jeg gikk på nett. Fikk ordnet det på verktøy på messenger, verre var det altså ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå