AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Deler leilighet med en dame som skravler konstant i telefonen, og som hele tiden maser på at jeg må smake på maten hennes. Føler meg så invadert av henne, og jeg blir så sliten av henne. Får aldri hvile og fred fordi hun må ha på tv hele tiden mens hun prater i telefonen med venner og familie og slekt. Hun lager mat hver dag og maser alltid på at jeg må smake. Jeg takker alltid nei fordi jeg har annen mat, elle jeg er mett, eller har ikke lyst på da. Hver eneste dag er mas fra morgen til kveld med telefonen og å måtte smake på maten hennes, og jeg blir sliten av dette. Anonymkode: 38a6f...107
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Er det venninne? Eller er dere studenter? Anonymkode: 673b9...135
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det venninne? Eller er dere studenter? Anonymkode: 673b9...135 Ingen av delene. Vi kjenner hverandre ikke så godt. Jeg bodde her før hun flyttet inn. Anonymkode: 38a6f...107
Mrs.Under Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Om du deler leilighet med henne, så har du vel iallefall et egent soverom? Foreslår du oppholder deg mer der. Og så får du si til henne at du setter pris på matlagningen hennes, men at du selv gir beskjed om du vil smake. At hun snakker i telefonen kan du ikke gjøre noe med. Men altså, er du hjemme hele dagen sammen med henne? Jobber du ikke eller går på skole?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Mrs.Under skrev (1 time siden): Om du deler leilighet med henne, så har du vel iallefall et egent soverom? Foreslår du oppholder deg mer der. Og så får du si til henne at du setter pris på matlagningen hennes, men at du selv gir beskjed om du vil smake. At hun snakker i telefonen kan du ikke gjøre noe med. Men altså, er du hjemme hele dagen sammen med henne? Jobber du ikke eller går på skole? Nei, vi er ikke alltid hjemme samtidig, men ofte er vi hjemme samtidig, og det er slitsomt. Anonymkode: 38a6f...107
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Jeg bodde og med ei dame som prata i telefonen absolutt hele dagen (og det var lytt), rota og brente maten så sykt at det stinka i timesvis nesten hver dag. Bodde med henne under 2 semestre. Mitt råd er å finne et annet sted å bo. Anonymkode: e3e81...55f 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Så slemt av henne å tilby deg mat. Veldig krenkende oppførsel. Anonymkode: efbe1...936 1
Djungelvrål Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Si at du nå ønsker å bo alene og at hun må finne seg et annet sted å bo.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Peonjenta skrev (1 minutt siden): Si at du nå ønsker å bo alene og at hun må finne seg et annet sted å bo. Det er ikke sikkert at ts er den som eier leiligheten? Den kan jo fint være eid av noen andre, som leier ut soverommene? Og så er stue og kjøkken og bad fellesområder. Anonymkode: a2d8d...80c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå