Gå til innhold

Skal jeg virkelig gjøre det? Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må nok poste denne som anonym.

Dette er kleint, men la gå. lalala

For noen uker fortalte en venninne av meg at hun var å svømte og at en svømmeklubb hadde sin trening der samtidig. Der var det bare flotte, trente menn og hun fikk et ekstra kick av å svømme den dagen.

Så nå klarer jo selvfølgelig ikke jeg å få denne tanken ut av hodet. Jeg blir seriøst gal!!!!

Jeg har tenkt nå at jeg vil dra dit for å svømme samme dag som hun var der, for de trener visst fast iallefall den dagen.

Men… Hvor teit er ikke dette? Jeg sliter litt med tanken, samtidig som at tanken gir meg et skikkelig digg kick også! Men så føler jeg igjen at det er teit å dra dit «kun» for å se disse digge mennene.. Jeg kommer jo så klart til å svømme også, men jeg sliter med tanken.

Er det jeg som er teit eller skal jeg bare gjøre det når jeg er skikkelig frista og bare legge bort «teite»tanken? Hjelp meg :P

Tanken på å se disse mennene mens jeg svømmer frem og tilbake og kanskje de ser på meg også gir meg et kick og jeg blir egentlig kåt av det også 😅

Anonymkode: d6d44...20e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra dit den dagen, og kos deg. ;) Bare sørg for at du svømmer også, og ikke bare glaner på dem. xD

Anonymkode: 5309a...75d

• Liker 1
Skrevet

Ta med gode svømmebriller og kos deg.

Anonymkode: 33c32...c43

• Liker 1
Skrevet

Bare gjør det :)

Anonymkode: 1f7af...ac3

• Liker 1
Skrevet

Herregud, la folka få trene i fred uten å bli seksualisert. Bytt ut "menn" med "damer" og les teksten din igjen. 

Anonymkode: ae2f8...3e6

• Liker 5
Skrevet

Sånn TS, les denne og se hva du syns nå

For noen uker fortalte en kompis av meg at han var å trente på et helsestudio og at noen jenter hadde sin trening der samtidig. Der var det bare flotte, trente damer og han fikk et ekstra kick av å trene den dagen.

Så nå klarer jo selvfølgelig ikke jeg å få denne tanken ut av hodet. Jeg blir seriøst gal!!!!

Jeg har tenkt nå at jeg vil dra dit for å trene samme dag som han var der, for de trener visst fast iallefall den dagen.

Men… Hvor teit er ikke dette? Jeg sliter litt med tanken, samtidig som at tanken gir meg et skikkelig digg kick også! Men så føler jeg igjen at det er teit å dra dit «kun» for å se disse digge damene.. Jeg kommer jo så klart til å trene også, men jeg sliter med tanken.

Er det jeg som er teit eller skal jeg bare gjøre det når jeg er skikkelig frista og bare legge bort «teite»tanken? Hjelp meg :P

Tanken på å se disse damene mens jeg trener og kanskje de ser på meg også gir meg et kick og jeg blir egentlig kåt av det også 😅

• Liker 8
Skrevet

Cringer så sykt av innpåslitne jenter, og jeg er jente selv! La de få være i fred, akkurat som vi jenter vil trene i fred på treningssenteret uten å bli beglodd!🙇‍♀️

Anonymkode: 4fef8...0e3

• Liker 3
Skrevet
StripeteM skrev (4 minutter siden):

Sånn TS, les denne og se hva du syns nå

For noen uker fortalte en kompis av meg at han var å trente på et helsestudio og at noen jenter hadde sin trening der samtidig. Der var det bare flotte, trente damer og han fikk et ekstra kick av å trene den dagen.

Jeg har tenkt nå at jeg vil dra dit for å trene samme dag som han var der, for de trener visst fast iallefall den dagen.

Men… Hvor teit er ikke dette? Jeg sliter litt med tanken, samtidig som at tanken gir meg et skikkelig digg kick også! Men så føler jeg igjen at det er teit å dra dit «kun» for å se disse digge damene.. Jeg kommer jo så klart til å trene også, men jeg sliter med tanken.

Er det jeg som er teit eller skal jeg bare gjøre det når jeg er skikkelig frista og bare legge bort «teite»tanken? Hjelp meg :P

Tanken på å se disse damene mens jeg trener og kanskje de ser på meg også gir meg et kick og jeg blir egentlig kåt av det også 😅

Du vet vel at menn trener noen prosent bedre når det er kvinner til stede. 

Om man drar på trening og ser noen vakre mennesker der, som faktisk fører til at du drar på trening igjen, hva gjør vel det? Ingen skade skjedd.

Det er lov å mene at andre mennesker er vakre å se på. 

Om jeg går i fjellet på sommeren fordi det er mange flotte, bare overkropper å se på, eller om jeg går på fjellet fordi jeg elsker naturen, har det noe å si? Jeg skader ingen om jeg ser en flott kropp. Jeg får trent, og på den måten minsker jeg sjansen for livsstilssykdommer. Jeg ser, men rører ikke, snakker ikke om det til noen som kan ta skade av hva jeg sier.

Om mann i huset begynner å svømme, fordi det er mange flotte damer i bassenget, så skal han få lov å svømme hvor mye han vil. 

Skrevet
Kontorotta skrev (38 minutter siden):

Du vet vel at menn trener noen prosent bedre når det er kvinner til stede. 

Nei, det visste jeg ikke, men interessant og litt kult hvis det faktisk stemmer!

Kontorotta skrev (38 minutter siden):

Om mann i huset begynner å svømme, fordi det er mange flotte damer i bassenget, så skal han få lov å svømme hvor mye han vil. 

OK? Jeg syns kanskje det er en stusselig og litt rar begrunnelse for å begynne å trene. Jeg hadde ihvertfall blitt forundret hvis min eventuelle partner skulle gjort noe sånt. 

Skrevet

Jeg synes det er mer naturlig å møte motsatt køn i forbindelse med forskjellige aktiviteter enn for eksempel Tnder. 🤔

Skrevet

Jeg ville syntes det hadde vært ekkelt og ubehagelig og menn hadde kommet for å se på meg og andre kvinner når vi bader eller trener. 

Anonymkode: 7c193...065

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud, la folka få trene i fred uten å bli seksualisert. Bytt ut "menn" med "damer" og les teksten din igjen. 

Anonymkode: ae2f8...3e6

Jeg gjorde nettopp det... og æsj for en gammelgris hun ble😂

Så snudde jeg litt på flisa... hvis en kvinne hadde sikla etter meg i bassenget, hadde hun nok fått min oppmerksomhet. Det er jo naturstridig å ikke bli betatt av oppmerksomhet og flørting. Hvor langt jeg hadde dratt oppmerksomheten hennes, skal jeg ikke nevne her. IRL hadde det blitt noe annet, da skjer det jo uten at andre trenger å vite det.

Så TS, hvorfor skulle du ikke bruke bassenget når andre gjør det? At du blir betatt, tyder bare på at du er frisk og normal av ren reaksjon. Og fordelen med å være kvinne er at ereksjonen er lettere å skule, da blir dere synlig mindre creepy🙈

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...