AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 har dama gjort noe noen gang under samleie som har bare tent deg skikkelig fra 0 til 110? hva gjorde hun? har du noe ønsker fantasier du ønsket hun gjorde? Beskriv Anonymkode: 6eb9d...505
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Trenger du mer sex erfaring eller? 😆 Anonymkode: 7b0ff...64d 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Hvis tanken er å få krydret sexlivet sitt så ville jeg også ha tenkt litt utenfor senga også. Et aktivt sexliv for meg handler ikke om hva man gjør i senga fra 21.50 til 22.30 hver tirsdag, torsdag og lørdag. Her er et par-tre eksempler på hva jeg setter pris på hva en tidligere kjæreste har gjort, og som ikke innebærer sengelek. Det å få en melding hvor det står; "Nå tørner det for meg på jobb, vær nydusjet når jeg kommer innom deg etter jobb for jeg trenger å kjenne deg i meg" for å få dette stresset av skuldrene. Eller når hun er på jobbreise og har lagt seg for kvelden på hotellet og du får et bilde av at hun x, y og z og samtidig skriver "Så jævla digg å slippe det sexpresset ditt" avsluttet med en gedigen "ler så jeg gråter smiley". Og neste morgen får du en ny melding hvor hun gir direkte kommando om at når hun kommer innom meg i kveld at det blir to middager i kvelds, og 2. middag blir take away. Veldig synd at den kjæresten bare bodde i Norge i noen få måneder ifm. et traineeopplegg. For hun var et varp egentlig. Min nåværende sambo kan til nød strekke seg så langt og si noe sånn som "skal vi kose" før vi legger oss. Anonymkode: 4a2a4...7c8 1
StripeteM Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): har dama gjort noe noen gang under samleie som har bare tent deg skikkelig fra 0 til 110? Jeg har vel aldri vært på 0 under et samleie så nei. Endret 31. august 2021 av StripeteM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå