Gå til innhold

Hva mener du: Er det ok at blondene på bhen viser igjennom klærene? Når blir det for mye blonder å vise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du:

Er det ok at blondene på bhen viser igjennom klærene? Når blir det for mye blonder å vise?

Årsaken til at jeg spør er at jeg hadde meg en trang topp og da fikk en se blondene ved puppene viste gjennom. Prøvde tskjorte og da viste formene på blondene igjennom....

Anonymkode: 9217c...e0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på det :) Synes ikke det er noe som er viktig å skjule og tenker ikke over det på andre.

Anonymkode: 37523...131

Skrevet

Gjør ingenting. 

Anonymkode: b1880...7a2

Skrevet

Så lenge man ikke ser mer bh enn topp så er det godkjent. 😄 Noen bh er jo sterkt markerte i mangel av en bedre forklaring og da viser jo linje og mønster gjennom.

Skrevet

Synes det er forskjell på «grov tekstur er synlig» og at toppen strekker seg.

Sistnevnte er for sexy på jobb, særlig om det er mer enn bare toppen av BH’ en. 

Men på byen og ellers er det innafor synes jeg. Om man er komfortabel med å få litt oppmerksomhet rettet mot puppene. 

Veldig mange synes det er hundre ganger mer sensuelt/sexy enn utringning, så i situasjoner man absolutt ikke ville brukt litt utrigning bør man unngå akkurat den toppen. 

Er det bare tjukk BH med grov tekstur er det annerledes. 

Skrevet

Det går helt fint.  Viser ofte blondene i bhen da jeg har mange tynne topper.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er tydeligvis den eneste som synes det ser veldig lite gjennomtenkt og dermed litt sjuskete ut at strukturen på bh-en trenger seg gjennom overplagget. Direkte synlige blonder, altså blonder som stikker opp over en singlet eller kjole, kan derimot være fint, avhengig av helheten.

Anonymkode: 505af...270

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...