Gå til innhold

Uønskede meninger om bryllupet MITT.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå forklart X og Y hva som skal skje i bryllupet. Har planlagt det meste, som skjer i slutten av året. Lett pynt, enkel servering, uformell og gøy fest. Vil ikke ha utdrikningslag, eller kjoleprøving (har kjole allerede). Blir ingen voksne brudepiker (amerikansk og pinlig i mine øyne).

Har holdt munn om alt av planlegging, for disse to har meninger om overnevnte temaer og mener jeg MÅ ha ditt og datt. Sier jeg ikke vil ha den oppmerksomheten rundt meg og Y sier da "Du liker jo oppmerksomhet.."?.

X på sin side har nok et håp om å bli spurt om å være forlover, men det blir ikke vedkommende. Jeg har forlover allerede, men har ikke fortalt det enda. Forlovern skal kun signere papirer, stå oppe i kirka og hjelpe med å kle på kjolen. Det er det.. 

Er nå enda mere sikker på at verken X eller Y respekterer mine ønsker om min egen dag, etter å ha fortalt de hva jeg planlegger. 

Forstår det er i beste mening, men kjenner det koker litt over....

Takk for utblåsning!

Anonymkode: d8263...575

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du beskriver mitt drømmebryllup. Bare pass på å være tydelig på det med utdrikningslag så de ikke plutselig står på døra. Lykke til! 

Skrevet

Jeg fatter ikke hva som foregår i hodet på de som skal blande seg borti hvordan andre skal gjøre ting? Særlig ikke bryllup. Jeg ble helt overkjørt av (nå eks) svigermor da jeg skulle gifte meg med sønnen hennes. Endret brudekjolen min, bestemte maten, pynten osv. Følte ikke at det ble min dag i det hele tatt. Stå på ditt i hvert fall!

Anonymkode: b1aa5...68a

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde gledet meg til å gå i bryllupet ditt! Det høres magisk ut å være gjest i et avslappet og uformelt bryllup. 
Stå på kravene dine, det er din og din partners dag.

Lykke til ❤️

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gidder du ha sånne mennesker i livet ditt? Hvis de ikke respekterer deg og støtter deg? Dette er i mine øyne "enkle" ting som har NULL med deres liv å gjøre. Også klarer de ikke respektere det engang?

Anonymkode: b017c...87b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor gidder du ha sånne mennesker i livet ditt? Hvis de ikke respekterer deg og støtter deg? Dette er i mine øyne "enkle" ting som har NULL med deres liv å gjøre. Også klarer de ikke respektere det engang?

Anonymkode: b017c...87b

I know... dette er mine venner og jeg er mildt sagt skuffet. Ville heller fått hørt: "Så artig, gleder meg". Får høre: "Du skal jo bare gifte deg én gang i livet, skal du ikke engang ha det, det og det". "Jeg har masse gode innspill til planlegging, for du har sikkert masse å tenke på til da".

NEI, for jeg HAR tenkt ut alt nemlig....

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

I know... dette er mine venner og jeg er mildt sagt skuffet. Ville heller fått hørt: "Så artig, gleder meg". Får høre: "Du skal jo bare gifte deg én gang i livet, skal du ikke engang ha det, det og det". "Jeg har masse gode innspill til planlegging, for du har sikkert masse å tenke på til da".

NEI, for jeg HAR tenkt ut alt nemlig....

De er ganske urimelige.

Men du, ikke for å ødelegge gleden din, men sannsynligheten for at du skal gifte deg en gang i livet er heller liten. Kan du imøtekomme de med et lite kompromiss, si at i ditt andre bryllup, om cirka 12-16 år så kan de få en større medbestemmelsesrett?

Anonymkode: 28248...5bc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

De er ganske urimelige.

Men du, ikke for å ødelegge gleden din, men sannsynligheten for at du skal gifte deg en gang i livet er heller liten. Kan du imøtekomme de med et lite kompromiss, si at i ditt andre bryllup, om cirka 12-16 år så kan de få en større medbestemmelsesrett?

Anonymkode: 28248...5bc

Ja, i mitt bryllup nr 2 eller 3 kan de få planlegge alt🤣

• Liker 2
Skrevet
Tamsi skrev (1 time siden):

Du beskriver mitt drømmebryllup. Bare pass på å være tydelig på det med utdrikningslag så de ikke plutselig står på døra. Lykke til! 

Hun trenger ikke å åpne døren for dem. La dem bare stå der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...