AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Kan det være ren uflaks? I fjor skjedde det i uke 7, og akkurat ett år etterpå skjedde det i uke 6. Vi er sjekket, og alt skal være bra, men skal likevel på ny utredning neste uke. Jeg tenker alle mulige scenarioer, men klarer ikke slå meg til ro med at det er helt tilfeldig. Erfaringer? Anonymkode: 3fd94...7f4
Prelunia Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Jeg hadde to MA etter hverandre. Jeg fikk beskjed om at det var tilfeldig. Tredje gang jeg ble gravid gikk det bra. Hadde en SA etter fødsel også, før jeg ble gravid igjen og det gikk bra. 22 mnd mellom barna. Så har hatt to MA og en SA, som i følge legene bare var uflaks.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Jeg har hatt 6 SA etter hverandre. Har to barn, det ene før og andre etter. Og de fant ikke noe galt med meg, eller barnefar. Anonymkode: 9dedb...3b5
Amatariel Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Det er nok ren uflaks ja. Ca. 20% av alle svangerskap går til grunne, så man kan "lett" oppleve å komme innunder denne prosenten flere ganger på kort tid. Jeg opplevde en SA, en senabort og enda en SA på 1 år. Ikke et fiber i kroppen min følte at dette var tilfeldig, men alle leger og gynekologer jeg var borti det sa at det var det. Vi rakk å begynne en utredning for habituell abort også, men både prøvene av meg og mannen var helt fine. Ingen genetiske problemer. Nå har vi 3 barn sammen (gravid med nr.4), og selv om jeg også opplevde en MA i fjor så ordnet det seg altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå