AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 I ett par uker nå har en bekjent mann (han har samboer) de har vært sammen i 18r. Begge er oppi 40årene.. Han har vist interesse via facebook den siste tiden med å like alle bildene av meg selv, inkl å kommentere bildene. Vi var på en fest ei gang og venninnen min hadde klart å sagt til han at jeg syntes han var kjekk. Det var ca to uker etter det igjen han begynte å ta kontakt. Jeg er litt forvirret.... Nesten ikke vært i et forhold før. Så jeg lurer på hva han vil? Hvorfor gjør han dette når han har ei dame hjemme? Selv har jeg hørt rykter om at de sliter litt hjemme. Vil han bytte forhold , eller gjør han dette kun for gøy? Jeg vil høre fra menn. Derfor dro jeg opp en ny tråd. K30 Anonymkode: 8ad98...3b8
Doktor Dyregod Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Er jo litt vanskelig å slå fast. Men alle menn liker å høre komplementer. Men om han vil prøve seg på deg eller om han bare gir litt positiv ting i retur for å ikke virke hoven, er vanskelig å vite. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Han er smigret og nyter oppmerksomheten. Menn i den alderen kan være litt stakkarslige. De ryktene om at de sliter litt hjemme skal du ikke bry deg om, alle sliter litt av og til, spesielt etter 18 år sammen. Dramaqueens liker drama, det er disse som skaper drama, for å ha noe å kakle om på some. Anonymkode: e7137...11a 5
Misanthropis Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Han er nok ute etter det han kan få… han fisker… det er opplagt Det du burde spørre deg selv om er hvorfor du gidder? Hvor ønsker du dette skal gå? 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Misanthropis skrev (3 minutter siden): Han er nok ute etter det han kan få… han fisker… det er opplagt Det du burde spørre deg selv om er hvorfor du gidder? Hvor ønsker du dette skal gå? Han har sendt kommentarer ei stund nå, skrevet hot på bilder av meg osv.. Så ingen tvil om at han er fascinert av meg. Men kommer han til å tørre å treffe meg? Eller vil han bare holde på å skrive mld? Man kommer ikke særlig langt med der... Nei jeg er skeptisk når de er i et forhold. Anonymkode: 8ad98...3b8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Han vil selvsagt treffe deg, men du må foreslå tid og sted. Hvis han spør først og du sier nei, er han redd du sladrer til samboeren. Anonymkode: ce065...a2f 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I ett par uker nå har en bekjent mann (han har samboer) de har vært sammen i 18r. Begge er oppi 40årene.. Han har vist interesse via facebook den siste tiden med å like alle bildene av meg selv, inkl å kommentere bildene. Vi var på en fest ei gang og venninnen min hadde klart å sagt til han at jeg syntes han var kjekk. Det var ca to uker etter det igjen han begynte å ta kontakt. Jeg er litt forvirret.... Nesten ikke vært i et forhold før. Så jeg lurer på hva han vil? Hvorfor gjør han dette når han har ei dame hjemme? Selv har jeg hørt rykter om at de sliter litt hjemme. Vil han bytte forhold , eller gjør han dette kun for gøy? Jeg vil høre fra menn. Derfor dro jeg opp en ny tråd. K30 Anonymkode: 8ad98...3b8 Jeg tenker han er ute etter en ny venn? Anonymkode: a172c...303
Gjest HarryDotter Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Tenk litt nå ts. Hva vil du? Tenker du det er lurt å flørte med en fyr som allerede er i forhold? Og om han havner med deg bak samboeren hans rygg, tror du en slik fyr blir mer trofast mot deg enn med hans nåværende dame?
Gjest ABM Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han har sendt kommentarer ei stund nå, skrevet hot på bilder av meg osv.. Så ingen tvil om at han er fascinert av meg. Men kommer han til å tørre å treffe meg? Eller vil han bare holde på å skrive mld? Man kommer ikke særlig langt med der... Nei jeg er skeptisk når de er i et forhold. Anonymkode: 8ad98...3b8 Han vil opplagt treffe deg..ingen mann legger ned så mye innsats om det ikke er puling i siktet..
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han har sendt kommentarer ei stund nå, skrevet hot på bilder av meg osv.. Så ingen tvil om at han er fascinert av meg. Men kommer han til å tørre å treffe meg? Eller vil han bare holde på å skrive mld? Man kommer ikke særlig langt med der... Nei jeg er skeptisk når de er i et forhold. Anonymkode: 8ad98...3b8 Så du vil han skal treffe deg? Det virker jo egentlig ikke som du synes det er negativt at han flørter med deg når han er i forhold. Ja, han flørter. Altså, kanskje du heller bør spørre deg selv om hva DU er etter. Og er det ok for deg, eller til og med spennende, at han har dame? Er du gira på å begynne å date en fyr (som da er utro) for å finne ut om det kan bli dere? Eller vil du bare pule? Anonymkode: 103ec...e7e 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 Du som skrev om forelsket i en mann som er gift her? Veldig lik story. Forøvrig burde du vente med alt til han har forlatt samboeren. Anonymkode: 86079...096 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han har sendt kommentarer ei stund nå, skrevet hot på bilder av meg osv.. Så ingen tvil om at han er fascinert av meg. Men kommer han til å tørre å treffe meg? Eller vil han bare holde på å skrive mld? Man kommer ikke særlig langt med der... Nei jeg er skeptisk når de er i et forhold. Anonymkode: 8ad98...3b8 Du bør være skeptisk når de er i forhold. Mye tull, og vil du egentlig ha en mann som holder på slik når han er i forhold? Utover dette, menn er ofte ganske feige. De tar gjerne imot oppmerksom og positivt påfyll, men de bytter gjerne ikke hjem av den grunn. Anonymkode: 0ef57...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 Han vil ha i pose og sekk. Hold deg unna Anonymkode: 079f6...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du som skrev om forelsket i en mann som er gift her? Veldig lik story. Forøvrig burde du vente med alt til han har forlatt samboeren. Anonymkode: 86079...096 Ja er det, men fikk nedlatende toner fra damene. Så måtte slette tråden. Anonymkode: 8ad98...3b8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #15 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du vil han skal treffe deg? Det virker jo egentlig ikke som du synes det er negativt at han flørter med deg når han er i forhold. Ja, han flørter. Altså, kanskje du heller bør spørre deg selv om hva DU er etter. Og er det ok for deg, eller til og med spennende, at han har dame? Er du gira på å begynne å date en fyr (som da er utro) for å finne ut om det kan bli dere? Eller vil du bare pule? Anonymkode: 103ec...e7e Mye sant i dette.. Jeg er bare overhodet ikke vant til dette. Og venninnen min sier også at dette er helt ulikt han. Så det føles litt som å ha skutt gullfuglen, når det er noe som blir utenom det vanlige. Han trener ekstremt mye nå, og ifølge mi cenninne, mye mer nå enn for noen mnd tilbake. Hva om han oppriktig liket jeg da? Menn kan da bli forelsket de også håper jeg? Anonymkode: 8ad98...3b8
Kenelz Skrevet 31. august 2021 #16 Skrevet 31. august 2021 Han ser etter en som han kan knulle. Så fort han går lei av deg går han tilbake til kjerringa eller en annen kvinnfolk som er like villig til å spre bena. Gjør som du selv vil, men husk at karma biter hardt tilbake.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #17 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mye sant i dette.. Jeg er bare overhodet ikke vant til dette. Og venninnen min sier også at dette er helt ulikt han. Så det føles litt som å ha skutt gullfuglen, når det er noe som blir utenom det vanlige. Han trener ekstremt mye nå, og ifølge mi cenninne, mye mer nå enn for noen mnd tilbake. Hva om han oppriktig liket jeg da? Menn kan da bli forelsket de også håper jeg? Anonymkode: 8ad98...3b8 Men dere har jo ikke møttes ordentlig. Han dyrker en flørt bak konas rygg hvert fall. Dette er jo ikke ok, men du tenker at han bare ville gjort det for deg og absolutt ingen andre og at han gjør det fordi dere er ment for hverandre? Jeg synes det virker naivt. Hvis han er villig til å sette et så langt forhold på spill for en han ikke engang kjenner, så er han ikke bra. Vil du ha en sånn mann?, som ikke gjør det slutt før han begynner noe med en annen? Det er en åpenbar karakterbrist, vil de fleste tenke. Anonymkode: 103ec...e7e 1
Syngemann Skrevet 31. august 2021 #18 Skrevet 31. august 2021 (endret) En mulighet er at han vil ha seg om han får sjansen, føle seg ung igjen, la hormonene løpe løpsk, for så etterpå kjenne på hvor dum han har vært og gjøre alt for å beholde kona og familien. Endret 31. august 2021 av Syngemann 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #19 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så det føles litt som å ha skutt gullfuglen Han er samboer og det virker som han har tenkt å være utro. Gullfuglen er han dermed ikke, heller en skikkelig drittsekk. Med mindre han går fra samboeren først, selvfølgelig, men han gjør nok ikke det. Skal bare knulle deg en stund før han tusler tilbake til konemor. Men du virker være ganske blottet for moral du også, så sånn sett passer dere nok godt sammen. Anonymkode: 983f5...e58 4
Kalikalinka Skrevet 31. august 2021 #20 Skrevet 31. august 2021 Ikke fall for dette her, da… Han vil bare ligge. Og han er ingen gullfugl, han er en (snart) utro dritt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå