Gå til innhold

2.klassing skolebøker ulike nivåer

Anbefalte innlegg

Skrevet

2. Klassingene har fått ulike skolebøker i norsk etter ulike nivåer, 1 til 4 nivå. Barnet mitt har fått tuba luba leseheftet C. Hvordan kan jeg vite at boken hans er på det laveste nivå eller gjennomsnitt nivå? Jeg skal selvsagt spørre læreren om dette når det blir utviklingssamtale. Men ellers hvordan vite om dette. Barnet leser og skriver godt.

Anonymkode: 46b52...3cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har barnet fått et nivå det mestrer, men som også gir litt utfordringer? 
I så fall, hvorfor skal du bry deg om hvordan barnet ditt ligger an i forhold til resten av klassen? 

Er du ikke redd for å projisere dine ideer over på barnet ditt, slik at det ikke føler det er bra nok som det er? 

Anonymkode: 6c497...c6a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har barnet fått et nivå det mestrer, men som også gir litt utfordringer? 
I så fall, hvorfor skal du bry deg om hvordan barnet ditt ligger an i forhold til resten av klassen? 

Er du ikke redd for å projisere dine ideer over på barnet ditt, slik at det ikke føler det er bra nok som det er? 

Anonymkode: 6c497...c6a

🙄🙄🙄Dette har jeg ikke tenkt på. Men takk for påminnelsen 😊😉. Vi trenger sånne som deg for å advare ambisiøse foreldre som ødelegger for barna sine😉👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🙄🙄🙄Dette har jeg ikke tenkt på. Men takk for påminnelsen 😊😉. Vi trenger sånne som deg for å advare ambisiøse foreldre som ødelegger for barna sine😉👍

Så da er det bedre å gi leselekse som barnet ikke mestrer, fordi foreldrene er ambisiøse? Kan ikke du bare gå på biblioteket og finne annet lesestoff i tillegg til leksen fra skolen? Så kan du og barnet lese masse sammen 😊👍

Anonymkode: c884a...12a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så da er det bedre å gi leselekse som barnet ikke mestrer, fordi foreldrene er ambisiøse? Kan ikke du bare gå på biblioteket og finne annet lesestoff i tillegg til leksen fra skolen? Så kan du og barnet lese masse sammen 😊👍

Anonymkode: c884a...12a

Ja, det skal jeg gjøre🙄🙄🙄. Takk for tipset 👍😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...