AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Hvordan går man fram? Kjæresten vil så gjerne komme i munnen min, og jeg vil gjerne glede han. Men altså....jeg må psyke meg skikkelig opp kjenner jeg, likevel er det ille de gangene jeg har prøvd 😑 Anonymkode: 0640d...5f0
Jentegutt Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Ja du venner deg til smak og konsistens, jeg brakk meg og brakk meg første gangen, mens nå elsker jeg både smak og konsistens, slikker og svelger ofte min egen sæd også, spesielt visst det er lenge siden jeg har gitt en mann bj 😍
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Jeg synes ikke penis smaker så godt og sæd smaker enda mindre godt. Men liker å suge, så jeg bruker mye tid på å suge ham gjennom tightsene han har som underbukser eller fotballshortsen han bruker under joggebukser. Jeg må liksom døyve smaksløkene litt. Men virker som han blir veldig kåt av det. Liker å trigge han gjennom en joggebukse også. Anonymkode: 3644f...889
Bamseklemmer Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Blir litt som å tilvenne seg smaken av Blue Castello, kniper du for nesen de første gangene går det som regel greit. Idag elsker jeg den osten og lager til og med saus av den osten... Uten sammenligning av smak da, men tilvenningen kan komme fort eller aldri. Spis og drikk det du liker, men utforsk gjerne ganen for å få mere smaksopplevelser😂
Majer Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Jeg har merket en del forskjeller på jenter når det kommer til det. Virker som det ofte baserer seg på tidligere erfaringer. Har de bare gitt bj til kjærester så er sjansen større for at de liker å gi bj. Baserer dette kun på egne erfaringer. Tror negative erfaringer har en del å si.
AliceNextDoor Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Ja, det går helt greit etterhvert. Prøv å få det bak i munnen. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Ser det er flere tråder om sæd og svelging. Vil bare bemerke at vi som er sterilisert har mye mindre smak og jeg får veldig gode tilbakemeldinger på akkurat dette. Anbefales av min kjære ihvertfall 😂 Anonymkode: 198da...abc 1
Khloe P.T Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 For meg er det en nytelse å suge og svelge. Jeg tenner på både tanken og det å gjøre det. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke gjør noe for å kjenne etter på smaken av sæden. Den går bare rett ned liksom 😅
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Har ikke svelgt før for jeg har brekkt meg ved den minste dråpe 🤢 exen var sterilisert de siste 14 åra men det hadde ingen innvirkning på han iallefall (av den grunn sugde jeg ikke heller da 🤢) Min nye mann smaker godt å jeg har aldri hatt noen problemer med å svelge (å smake for den del) hans sæd (ikke sterilisert) Elsker å suge og svelge. Anonymkode: cc11f...52d 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser det er flere tråder om sæd og svelging. Vil bare bemerke at vi som er sterilisert har mye mindre smak og jeg får veldig gode tilbakemeldinger på akkurat dette. Anbefales av min kjære ihvertfall 😂 Anonymkode: 198da...abc Det er helt sant! Syntes eksen sitt var ekkelt men elsker min «nye» kjæreste sin❤️ Anonymkode: e55e0...263 1
Fioljenta Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 Hvis han skal få komme i munnen din, må det være ditt valg. Du må ikke føle deg presset! I alle fall ikke hvis du synes det er ille! Min beste tips er å bare svelge unna med en gang. De fleste smaksløkene ligger et stykke frempå tunga. Derfor kan det være lurt å ta pålen halvveis i munnen mens du svelger. Da merker jeg ikke smaken eller konsistensen. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er helt sant! Syntes eksen sitt var ekkelt men elsker min «nye» kjæreste sin❤️ Anonymkode: e55e0...263 Hils han fra meg og kos deg😅 Anonymkode: 198da...abc
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #13 Skrevet 1. september 2021 Be han drikke en ananas/mango smoothie om dagen, så bedrer smaken seg. Anonymkode: 6d398...70f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #14 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ser det er flere tråder om sæd og svelging. Vil bare bemerke at vi som er sterilisert har mye mindre smak og jeg får veldig gode tilbakemeldinger på akkurat dette. Anbefales av min kjære ihvertfall 😂 Anonymkode: 198da...abc Det har jeg aldri hørt om. Smaker jevnlig på egen sæd, og smaken varierer mer fra gang til gang, enn det sterilisering utgjorde. Anonymkode: f98dd...982
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 Skjønner ikke at dere damer synes dette er rart og ekkelt… man blir jo kåt av tanken og bonusen på slutten er jo nettopp spruten i munnen Anonymkode: e0065...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå