AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Ønsker gjerne ærlige svar dere damer. Blir dere mindre kresne om hvordan mannen skal se ut med årene? Leser ofte at det er mye lettere for menn å få seg dame litt senere i livet, enn i ungdomsårene/20 årene. Fordi da blir damene mindre kresne. Anonymkode: 079fc...d58
Veggdyret Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ønsker gjerne ærlige svar dere damer. Blir dere mindre kresne om hvordan mannen skal se ut med årene? Leser ofte at det er mye lettere for menn å få seg dame litt senere i livet, enn i ungdomsårene/20 årene. Fordi da blir damene mindre kresne. Anonymkode: 079fc...d58 Man MÅ jo bli mindre kresen med årene hvis man skal ha en jevngammel mann, for de faller sannelig i attraktivitet de også! 32
Gjest Småbrukmann Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 En av grunnene er at damer eldres fortere enn mange menn. Ikke verre enn det.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Jeg er en dame på 36 som er skilt og singel på andre året nå. Jeg fikk aldri særlig mye oppmerksomhet av menn da jeg var ungdom eller ung voksen, så jeg tror jeg bare er sånn. Jeg er slank, 171 høy og helt gjennomsnittlig av utseendet synes jeg. Stresser ikke med å få kjæreste nå og jeg er ferdig med barn. Har to barn 50%. Anonymkode: c4fc5...85d 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Ja, det er 1500 NKR per år. Anonymkode: 21950...163 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ønsker gjerne ærlige svar dere damer. Blir dere mindre kresne om hvordan mannen skal se ut med årene? Leser ofte at det er mye lettere for menn å få seg dame litt senere i livet, enn i ungdomsårene/20 årene. Fordi da blir damene mindre kresne. Anonymkode: 079fc...d58 Men blir absolutt ikke mindre kresen med årene 😎 Heller mer her😁 Anonymkode: 21950...163 4
norw Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Ja, det vil jeg si, men det vil uansett være mange menn som vil ha damer på 40+, så neppe noe problem å få napp (kjæreste, sex). 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Jeg er minst like kresen som før og valgte derfor en yngre mann denne gangen. Anonymkode: 2e2ad...0b5 1
Antiviruset Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Småbrukmann skrev (2 minutter siden): En av grunnene er at damer eldres fortere enn mange menn. Ikke verre enn det. Dette er bare tull, de gjør ikke det om de tar vare på seg selv. Trener litt og har et sunt kosthold. Det er mange menn som forfaller fort også, hengemage, hentehår, ubarbert og slaskete slik at de ser 20 år eldre ut en de faktisk er. Dette du sier er bare en myte! En kvinne som tar vare på seg selv er attraktiv til langt inn i alderdommen for menn som er omtrent på samme alder og har tatt vare på seg selv. Og dette kan begge kjønn gjøre noe med! Gi det 1 år som et prosjekt så er dette med helse og uteseende noe man kan få gjort mye med ved å endre livstil og trene litt. Oppdatere garderobe og bli litt "fresh" koster ikke masse penger. Bare en viljesendring som må til. 10
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 Veggdyret skrev (5 minutter siden): Man MÅ jo bli mindre kresen med årene hvis man skal ha en jevngammel mann, for de faller sannelig i attraktivitet de også! Hehe. Sweet 👌 ts, ja det stemmer (selv om hun etter meg kommer til å kommentere at det ikke gjelder henne eller noen andre). Spesielt gjelder det alene mammaer som spretter opp overalt inkludert damer som har bestemt seg for å få barn uten en mann. Menn og kvinner blir mer bevisste seg selv med åra. Kravene økes. Men fordi ingen trenger hverandre lenger, så må terskelen legges lavt om man ønsker seg noe. Anonymkode: 14040...907
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 Ja, noe annet vil være å lyve. En ung kvinne får mer oppmerksomhet og har flere menn etter seg enn en eldre dame siden menn foretrekker yngre damer. Anonymkode: 34fc2...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 Du får nok flere kameler for en yngre dame ja. Anonymkode: 45302...06e 3
Gjest Småbrukmann Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 Antiviruset skrev (3 minutter siden): Dette er bare tull, de gjør ikke det om de tar vare på seg selv. Trener litt og har et sunt kosthold. Det er mange menn som forfaller fort også, hengemage, hentehår, ubarbert og slaskete slik at de ser 20 år eldre ut en de faktisk er. Dette du sier er bare en myte! En kvinne som tar vare på seg selv er attraktiv til langt inn i alderdommen for menn som er omtrent på samme alder og har tatt vare på seg selv. Og dette kan begge kjønn gjøre noe med! Gi det 1 år som et prosjekt så er dette med helse og uteseende noe man kan få gjort mye med ved å endre livstil og trene litt. Oppdatere garderobe og bli litt "fresh" koster ikke masse penger. Bare en viljesendring som må til. Oisann følte deg truffet eller... Damer eldres fortere enn menn. Hva som er årsaken kan jeg ikke si her og nå. Men vil jo tro livstil. All hudpleie/sminke etc vil lage “arr“ på huden i form av tidlig rynker dårlig hud etc etc. ,bosted, gener spiller også inn. av 1980 kullet mitt på barneskolen og ungdomskolen ser man at damene er de som ser eldst ut utseendemessige. Da snakker man om 200-250 menn og damer ca 50/50 likt i kjønn. og nå kan du ikke dra inn det med og trene seg opp etc. vi er født mann og dame. De eldres ulikt. samt øyet som ser har kanskje på seg ølbriller.😂
Cuntzilla Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 (endret) Blir bare mer og mer kresen med årene. Jeg vet ikke hvordan det er med utseende om det er kun det du tenker på, men kan love deg at på alt annet blir kvinner flest mer kravstore. Det er som med boliger, man oppgraderer hele livet, neste bolig skal være et steg opp fra forrige bolig, og ha alt som var bra med forrige og ingenting av det man erfarte som dårlige egenskaper. Både menn og kvinner gjør vel dette. Man kysser ikke mange prinser for å slå seg ned med en frosk til slutt, det er omvendt. Opplever heller ikke at markedet har blitt mindre med årene, men nå har jeg jo ikke bikket de berømte 40 hvor alt går til helvete for oss kvinner og vi like greit bare kan gå ut i skogen for å dø. Men jeg tror det at menn bare skal ta over "makten" i hele sjekkemarkedet når de blir eldre bare er noe unge menn som ikke får pult trøster seg med. En ulempe med denne trøsten er jo at de potensielt står i fare for utvikle en noe uattraktiv, kvinnehatende personlighet av dette, som vil nærmest garantere at de ikke vil bli attraktive som eldre heller. Endret 31. august 2021 av Cuntzilla 9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #15 Skrevet 31. august 2021 Småbrukmann skrev (5 minutter siden): Damer eldres fortere enn menn. Hva som er årsaken kan jeg ikke si her og nå. Men vil jo tro livstil. All hudpleie/sminke etc vil lage “arr“ på huden i form av tidlig rynker dårlig hud etc etc. ,bosted, gener spiller også inn. Menn har som regel tykkere hud enn kvinner. https://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/derfor-er-hans-hud-penere-enn-din-2600017 «Menn har en tykkere hud som produserer mye mer olje enn oss kvinner. Derfor holder huden deres seg yngre enn vår hud. Oljer i huden gjør den motstandsdyktig, glatt og glansfull. Når kvinner når overgangsalderen og hormonproduksjonen avtar, stanser oljeproduksjonen og huden tørrer inn. Det er da vi kvinner går fra drue til å bli rosiner, sier Linda Johansen til Kvinneguiden.» Ellers stemmer nok det du skriver at all gniingen i ansiktet kan skape merker med tiden. Anonymkode: 49960...a89 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #16 Skrevet 31. august 2021 Jeg er blitt mer kresen. Jeg har vært ei dame uten mye selvtillit og har tatt de mennene jeg har fått, noe som har resultert i veldig dårlige forhold. Nå vil jeg ikke ha mer av den sorten, hvis jeg skal ha en mann så vil jeg ha en mann som passer meg bedre. Altså må jeg kreve mer. Men er jo forberedt på at jeg ikke finner noe bedre, da får jeg være alene. Det er også okei. Anonymkode: 7ada4...e38 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #17 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ønsker gjerne ærlige svar dere damer. Blir dere mindre kresne om hvordan mannen skal se ut med årene? Leser ofte at det er mye lettere for menn å få seg dame litt senere i livet, enn i ungdomsårene/20 årene. Fordi da blir damene mindre kresne. Anonymkode: 079fc...d58 snarere tvert imot, med alderen kommer evnen til å gjennomskue bullshit og kjenne at man faktisk har det greit med at listen ligger litt høyt.. Anonymkode: 49430...014 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #18 Skrevet 31. august 2021 Jeg ble singel som 30 åring, hadde en 5 år gammel gutt. Det stod ikke på tilbudene, men opplever ofte at menn på min alder har flere barn og er ofte ferdige med å få barn. Mens jeg ønsker meg stor familie og gifte meg 😅😬 men tror nok det dukker opp en som ønsker å stifte familie etterhvert. Jeg stresser ikke 😊 Selv om jeg har «mammakroppen» så har jeg alltid hatt mange tilbud fra menn. Deriblant flere ekser som fortsatt ønsker meg tilbake. Har man sjarm, tar vare på seg selv og er generelt hyggelig. Har mine hobbyer og er aktiv. Kroppen jeg hadde da jeg var 20 år kan jeg se lenge etter. Trener, men den overflødige huden blir jeg ikke helt kvitt med mindre jeg opererer meg. Samme med brystene mine. En graviditet tar på kroppen og endrer den permanent. Synes menn i 30-40 års alderen er flotte. Så lenge de tar vare på seg selv. Værste jeg vet er mannfolk som ikke trimmer skjegget sitt, steller øyenbrynene, klipper håret sitt og bruker kun utvaskede joggebukser/t skjorter. skal man få napp på markedet så må man ta vare på seg selv synes jeg 😊 føler ikke jeg har falt i verdi. Har mer sex nå enn da jeg var i 20 årene. Og bedre sex tilogmed 👍🤪 Anonymkode: 7ce4f...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #19 Skrevet 31. august 2021 Veggdyret skrev (35 minutter siden): Man MÅ jo bli mindre kresen med årene hvis man skal ha en jevngammel mann, for de faller sannelig i attraktivitet de også! Hva? Anonymkode: 0b244...63c
Hespe3 Skrevet 31. august 2021 #20 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, noe annet vil være å lyve. En ung kvinne får mer oppmerksomhet og har flere menn etter seg enn en eldre dame siden menn foretrekker yngre damer. Anonymkode: 34fc2...c9f Jada, men de samme mennene glemmer gjerne at de går 13 på dusinet for hver unge, vakre kvinne, så konkurransen om de yngre kvinnene er hard Det er i tillegg et lite kvinneunderskudd i Norge, så det er mange om beinet. Jeg skjønner forøvrig ikke hvorfor enkelte menn er så opptatt av å påpeke at kvinner "går ut på dato", "mister markedsverdien" osv., med mindre det handler om et behov for å nedsnakke kvinner. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå