Gå til innhold

Når fyren virker veldig bra, så flasher han usikkerhet som endrer hele tiltrekningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så frusterende! Jeg var så keen, gleda meg masse til date, han virket hyggelig, oppegående og selvsikker. Så rett før vi skal møtes sender han en melding og informerer om at han bør si på forhånd at han dessverre bare er 165 høy, i tilfelle jeg vil avlyse. 

Altså, wtf?! Jeg bryr meg ikke om sånne ting, men der ødela han all tiltrekning, fordi han plutselig ble så usikker i stedet. Selv om daten gikk bra, vi spiste middag og koste oss, så klarte jeg ikke annet enn å synes synd på han som hadde så dårlig selvtillit. Og ikke klarer jeg å få tilbake den tiltrekningen jeg hadde heller. 

En annen jeg datet hadde jeg vært på mange dater med, og vi skulle da sove sammen og ha sex for første gang. Så stopper han opp midt i klininga for å fortelle meg at han ikke har så stor penis, så han håper jeg ikke blir skuffet. Jeg ble SÅ SKUFFET, men ikke over penisen, derimot over at han ødelegger stemninga for å fortelle noe sånt! Jeg likte han jo allerede og ville allerede ha sex med han. Så for meg mikropenis siden dette tydeligvis var noe han måtte ta opp, men neida, den var helt vanlig, ordinær som 90% av alle peniser. Hele greia ble så tåpelig. (Vi endte opp sammen uansett, for vi hadde jo datet en stund, men gud som det ødela første sexen!)

Anonymkode: d8687...c5b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi endte opp sammen uansett, for vi hadde jo datet en stund,

Det er jo et godt argument...

Anonymkode: 6546e...b37

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo et godt argument...

Anonymkode: 6546e...b37

Trodde virkelig ikke jeg trengte å utdype selvfølgeligheter. Men for de teskje-avhengige: Jeg hadde blitt kjent meg han, og fått følelser, som da var sterkere enn nedturen med det mislykkede samleiet og skuffelsen over hans usikkerhet. Men det kunne like gjerne endt opp som det som ødela alt sammen. 

• Liker 3
Skrevet

Det funker helt annerledes for meg. Sånne type menn booster min selvtillit. Jeg liker tanke at jeg er så fin og vakker at det gjør dem usikker på seg selv:-P  

Vil bare legge merke at jeg velger kun menn med status, derfor føles det veldig deilig ... 

Anonymkode: a9d0d...c3b

• Liker 3
Skrevet

Han viste et tegn på svakhet, da blir det slutt med en gang. Menn må lære seg å aldri vise noen former for svakhet eller usikkerhet

Anonymkode: aa0db...ca7

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det funker helt annerledes for meg. Sånne type menn booster min selvtillit. Jeg liker tanke at jeg er så fin og vakker at det gjør dem usikker på seg selv:-P  

Vil bare legge merke at jeg velger kun menn med status, derfor føles det veldig deilig ... 

Begge disse er vel menn uten særlig status, dvs ikke noe særlig høy lønn, god jobb eller andre materielle ting, men oppegående, hyggelig menn med normalt liv og helt normal jobb. 

Skrevet

Han viste et tegn på svakhet, da blir det slutt med en gang. Menn må lære seg å aldri vise noen former for svakhet eller usikkerhet

Anonymkode: aa0db...ca7

Ikke helt i starten nei, selvsikkerhet er sexy! Jeg faker jo det selv, samme hvor usikker jeg er. 

Skrevet

Slapp av litt på kravene tror jeg er et godt tips til deg ts. Prøv å være litt raus i møte med nye mennesker - er det mye du liker, prøv å ikke fokusere på det negative. Det er sikkert noe du er eller gjør som irriterer datene dine også, men liker de andre ting ved deg, så ser de forhåpentligvis forbi det. Prøv det du også!

Anonymkode: 67c27...bd3

• Liker 16
Skrevet

Sunn og realistisk selvtillit er sexy, men ikke brautende selvopptatthet. Det er ikke en svakhet å kunne se seg selv utenfra, eller å være opptatt av også å kunne tilfredstille andres behov. Det å ha en noenlunde realistisk selvoppfatning - og minst evne til selvkritikk - er både sexy og helt nødvendig om man skal kunne fungere i et forhold.

Anonymkode: ac894...96e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sunn og realistisk selvtillit er sexy, men ikke brautende selvopptatthet. Det er ikke en svakhet å kunne se seg selv utenfra, eller å være opptatt av også å kunne tilfredstille andres behov. Det å ha en noenlunde realistisk selvoppfatning - og minst evne til selvkritikk - er både sexy og helt nødvendig om man skal kunne fungere i et forhold.

ikke minst*

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er så frusterende! Jeg var så keen, gleda meg masse til date, han virket hyggelig, oppegående og selvsikker. Så rett før vi skal møtes sender han en melding og informerer om at han bør si på forhånd at han dessverre bare er 165 høy, i tilfelle jeg vil avlyse. 

Altså, wtf?! Jeg bryr meg ikke om sånne ting, men der ødela han all tiltrekning, fordi han plutselig ble så usikker i stedet. Selv om daten gikk bra, vi spiste middag og koste oss, så klarte jeg ikke annet enn å synes synd på han som hadde så dårlig selvtillit. Og ikke klarer jeg å få tilbake den tiltrekningen jeg hadde heller. 

En annen jeg datet hadde jeg vært på mange dater med, og vi skulle da sove sammen og ha sex for første gang. Så stopper han opp midt i klininga for å fortelle meg at han ikke har så stor penis, så han håper jeg ikke blir skuffet. Jeg ble SÅ SKUFFET, men ikke over penisen, derimot over at han ødelegger stemninga for å fortelle noe sånt! Jeg likte han jo allerede og ville allerede ha sex med han. Så for meg mikropenis siden dette tydeligvis var noe han måtte ta opp, men neida, den var helt vanlig, ordinær som 90% av alle peniser. Hele greia ble så tåpelig. (Vi endte opp sammen uansett, for vi hadde jo datet en stund, men gud som det ødela første sexen!)

Herregud hvor du overkoker disse sakene. Nei, han mistet ikke tiltrekningen fordi han "advarte" deg om sin høyde, han mistet tiltrekningen fordi du mistet helt hodet og overtenkte saken så inni hampen.

Kanskje du bør skrive i Tinderprofilen din at du aksepterer ikke beskjedenhet, ærlighet og marginal usikkerhet, og be om fuckboys heller! 

Anonymkode: a023b...9d6

• Liker 8
Skrevet

Jeg håper virkelig dette er et dårlig forsøk på trolling. hvis ikke så håper jeg du ender opp alene. Du som er så perfekt.
Hvis dette er sant, så vil jeg tro at kvinner før deg både har kommentert høyde og penisstr. De er vel bare redde for å oppleve lignende ting igjen isåfall.

Lykke til med dine fremtidige kattekjøp.

Anonymkode: 75ba8...f09

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Hva er det som gir status i din verden? 
Jeg blir nysgjerrig når dette presenteres som noe universelt inneforstått

Skrevet

Jeg synes det er sjarmerende om menn innrømmer at de er nervøse/var nervøse før første date. Det er søtt, og gjør meg mindre nervøs. At de er åpne om egne følelser. 

Synes det er litt mindre sjarmerende når de har usikkerheter om høyde og penisstørrelse. Man vil ikke ende opp med en mann som har en tendens til å prøve å kompensere for en helt vanlig penis og høyde, og hele tiden må ha bekreftelse på at penisen er stor nok. 

Anonymkode: c7542...d28

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg håper virkelig dette er et dårlig forsøk på trolling. hvis ikke så håper jeg du ender opp alene. Du som er så perfekt.
Hvis dette er sant, så vil jeg tro at kvinner før deg både har kommentert høyde og penisstr. De er vel bare redde for å oppleve lignende ting igjen isåfall.

Lykke til med dine fremtidige kattekjøp.

Anonymkode: 75ba8...f09

Hva? Jeg er langt fra perfekt! Men jeg regner da med at om noen vil date meg så er det fordi de liker meg slik jeg er. Ikke at jeg må informere om feks. litt høyt hårfeste, tannregulering og arr på kneet før date. Det er jo det som er poenget mitt, hvorfor skal man være så perfekt, hvorfor i alle dager er det ikke nok å bare være? Å advare om overfladiske feil er usexy! Jeg sitter da ikke og sier fra at "forresten, jeg veier ti kg for mye, vil du se bilde av magevalken min først?"

• Liker 2
Skrevet

Så, du liker at menn føler seg usikker/ukomfortabel rundt deg? Er du sadist? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Herregud hvor du overkoker disse sakene. Nei, han mistet ikke tiltrekningen fordi han "advarte" deg om sin høyde, han mistet tiltrekningen fordi du mistet helt hodet og overtenkte saken så inni hampen.

Kanskje du bør skrive i Tinderprofilen din at du aksepterer ikke beskjedenhet, ærlighet og marginal usikkerhet, og be om fuckboys heller! 

Anonymkode: a023b...9d6

Han mistet ikke noen tiltrekning, JEG mistet tiltrekningen ;) Jeg mistet lysten på han, en mann som er redd for å vise hvor høy han er uten å advare synes jeg er lite sexy. Jeg kjemper hardt mot egne komplekser, men jeg lemper dem da ikke over på en date jeg ikke kjenner! 

• Liker 1
Skrevet

Så, du liker at menn føler seg usikker/ukomfortabel rundt deg? Er du sadist? 

Det er meg vettu 😋

Skrevet
Alterego666 skrev (2 timer siden):

Hva er det som gir status i din verden? 
Jeg blir nysgjerrig når dette presenteres som noe universelt inneforstått

Topplederstilling i en bank/ et stort børsnotert selskap

Skrevet

Her synes jeg du er ganske blind for realitetene.

Hvor mange menn har ikke fått lese/høre at blant annet de to tingene der er døden - og at det er horribelt å ikke si ifra på forhånd?

De har garantert fått den dårlige selvtilliten fra et sted - blitt avvist pga det. 

Så kommer du, med klaging om at en enkelt kommentar er drepen for deg og all tiltrekning.

Det er helt menneskelig å være usikker på noe.

Høyde og størrelse på pikk er dessverre ting som går igjen - også hos kvinner.

Og HVOR mange tråder har vi ikke her inne om menn som føler seg lurt fordi daten var overvektig? Og ikke sa ifra på forhånd?

Her er problemet hos deg, ikke dem.

ALT skal ikke måtte være turn on og sexy for å tekkes den andres behov for det.

Men gjentakende mas om «åh, tissen/puppen min er så fæl», det er greit å si ifra om. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...