AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Jeg kom tilbake fra ferie for et par uker siden, og har nesten ikke fått gjort noe siden jeg kom tilbake. Samtidig har jeg bare igjen 1,5 uke før jeg går ut i permisjon, så jeg må være ferdig med arbeidsoppgavene mine til da. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Hver dag jeg kommer på jobb, så tenker jeg at jeg skal få gjort mye i løpet av dagen, men så går dagen og jeg klarer ikke være effektiv... Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å klare å bli litt mindre rastløs og mer konsentrert? Anonymkode: 61d53...6c0
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Ja, ta deg sammen 😂 Sorry! Er ikke noe mer enn det Anonymkode: c6801...006 4
Gjest Inanna Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Sett av definert tid til arbeid og pauser. Still inn 30-45 min på klokka og ha alarm, jobb hele den tiden, sett av 5 minutter til pause etter dette før du begynner på en ny økt. Jeg jobber bedre med musikk på ørene om du har mulighet til det og det funker for deg.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Kjenner meg igjen— har ett par uker lenger igjen enn deg men sliter med konsentrasjonen. Var sånn forrige gang å! Tror det er normalt man begynner å «koble ut» er vanligvis veldig motivert/engasjert på jobb.. Men sist så måtte jeg bare bli ferdig for å ikke begynne permen med dårlig samvittighet..må det denne gangen å. Jeg ble ferdig faktisk utrolig nok. Dette er såfremt at dette ikke er noen helsemessige årsaker - da ville jeg diskutert sykmelding med lege. Eneste tips er å legge en plan for hver dag og krysse av og tenkte at dette må bli ferdig og dette vil gi meg en bedre start på permen:) Anonymkode: 56f4b...649
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Hjalp for meg å tenke at jeg ikke visste hva morgendagen bringte.. kunne jo være jeg fødte før tiden og uferdig oppgaver ville da blitt et stort problem for min arbeidsplass.. formen blir ikke bedre des nærmere termin man kommer så bare brett opp armene og kom i gang du:-) Anonymkode: 6f47a...3ae 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, ta deg sammen 😂 Sorry! Er ikke noe mer enn det Anonymkode: c6801...006 Vel, det er jo dette jeg har forsøkt nå i to uker uten å få til.... ABMK skrev (1 time siden): Sett av definert tid til arbeid og pauser. Still inn 30-45 min på klokka og ha alarm, jobb hele den tiden, sett av 5 minutter til pause etter dette før du begynner på en ny økt. Jeg jobber bedre med musikk på ørene om du har mulighet til det og det funker for deg. Det kan jeg prøve. Jeg har mulighet til å ha musikk på øret, så kanskje jeg forsøker det også. Takk for forslag 🙂 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kjenner meg igjen— har ett par uker lenger igjen enn deg men sliter med konsentrasjonen. Var sånn forrige gang å! Tror det er normalt man begynner å «koble ut» er vanligvis veldig motivert/engasjert på jobb.. Men sist så måtte jeg bare bli ferdig for å ikke begynne permen med dårlig samvittighet..må det denne gangen å. Jeg ble ferdig faktisk utrolig nok. Dette er såfremt at dette ikke er noen helsemessige årsaker - da ville jeg diskutert sykmelding med lege. Eneste tips er å legge en plan for hver dag og krysse av og tenkte at dette må bli ferdig og dette vil gi meg en bedre start på permen:) Anonymkode: 56f4b...649 Det er ingen helsemessige årsaker. Jeg er heldigvis i veldig god form og har ingen plager. Godt å høre det ikke bare er meg 😛 Kanskje å sette opp en plan er tingen ja. Jeg vet hva jeg har å gjøre, da det er 7 kunder jeg må bli ferdig med. Men kanskje å sette opp en plan for hva jeg må ha gjort innen når hjelper. Kan forsøke! AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hjalp for meg å tenke at jeg ikke visste hva morgendagen bringte.. kunne jo være jeg fødte før tiden og uferdig oppgaver ville da blitt et stort problem for min arbeidsplass.. formen blir ikke bedre des nærmere termin man kommer så bare brett opp armene og kom i gang du:-) Anonymkode: 6f47a...3ae Jeg er ganske sikker på å føde etter termin da, siden moren min fødte langt over termin med sine barn og jeg har født langt over termin med mine to første, så jeg regner med å være på jobb til permisjonen starter 😛 Men jeg skal prøve ut forslagene overfor og se om jeg klarer å få vært litt mer effektiv. Har heve-senke-pult, så forsøkte å heve den nå da, og tenker det kanskje hjelper på rastløsheten om jeg står resten av dagen. 😛 ts Anonymkode: 61d53...6c0
Pudderrosa Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 (endret) Det eneste som funker for meg er å sette opp hvilke oppgaver jeg må ha gjort når og så se at hvis jeg ikke får gjort dette i dag, da blir jeg ikke ferdig før permen er over meg. Også får jeg ikke gå hjem før jeg har gjort det jeg skal, hvis jeg da ikke klarer ta meg sammen blir det lange dager og det er bare å ta med ekstra matpakke.... Endret 31. august 2021 av Pudderrosa 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Pudderrosa skrev (3 timer siden): Det eneste som funker for meg er å sette opp hvilke oppgaver jeg må ha gjort når og så se at hvis jeg ikke får gjort dette i dag, da blir jeg ikke ferdig før permen er over meg. Også får jeg ikke gå hjem før jeg har gjort det jeg skal, hvis jeg da ikke klarer ta meg sammen blir det lange dager og det er bare å ta med ekstra matpakke.... "Problemet" for meg der er at jeg må dra hjem når arbeidsdagen er slutt uansett, for ungene kan ikke være så altfor lenge alene hjemme. I tillegg jobber mannen nesten hver kveld for tiden. Men nå i dag var han for en gangs skyld ferdig litt tidligere, så nå er jeg tilbake på jobb! Lovte sjefen å være ferdig med tre kunder i løpet av morradagen da, så da har jeg litt press på meg der. ts Anonymkode: 61d53...6c0
Pudderrosa Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Ah, det tenkte jeg ikke på, beklager! Håper det presset hjelper 😊😊! Værste følelsen som finnes når man bare burde ta seg sammen også går det ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå