AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Jeg er mann, så jeg har naturligvis ikke ligget med en hel haug. Jeg tilhører ikke eliten som utgjør de 20 % som får mest av kaka/kakene. Hvis jeg noen gang blir spurt av en date/kjæreste, som er en uting, så er det kanskje greit å svare et intervall? For eksempel flere enn fem og færre enn tjue, som er verken veldig få eller veldig mange. Anonymkode: 2ac5e...d79
Veggdyret Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Å svare med intervaller gir jo fort inntrykk av at du ikke har telling selv, og det er normalt å ha kommet ut av telling når tallet blir stort, men å ikke klare å telle når tallet er under 20 er nesten litt rart. Da er det bedre å svare "jeg er ukomfortabel med å svare på det, men det er relativt få" eller noe sånt. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Veggdyret skrev (Akkurat nå): Å svare med intervaller gir jo fort inntrykk av at du ikke har telling selv, og det er normalt å ha kommet ut av telling når tallet blir stort, men å ikke klare å telle når tallet er under 20 er nesten litt rart. Da er det bedre å svare "jeg er ukomfortabel med å svare på det, men det er relativt få" eller noe sånt. "Relativt få" kan virke som færre enn det er, for eksempel fire. Hvis man sier "rundt 10-15", så virker det kanskje som at man ikke husker, men sier man 5-20, så er det tydelig at man ikke har lyst til å svare nøyaktig antall. Anonymkode: 2ac5e...d79
draug 75 Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Da må du være forsiktig - passe på tonefallet, tror jeg. Hvis du ikke klarer å unngå spørsmålet eller å omgå å svare, er det ikke annet å gjøre enn å si så ærlig som mulig. Galt svar blir det uansett om du lyger eller snakker sant, fordi det ikke finnes noe riktig antall.
Veggdyret Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: "Relativt få" kan virke som færre enn det er, for eksempel fire. Hvis man sier "rundt 10-15", så virker det kanskje som at man ikke husker, men sier man 5-20, så er det tydelig at man ikke har lyst til å svare nøyaktig antall. Anonymkode: 2ac5e...d79 Jeg synes i grunnen at "relativt få" kan være både 10 og 20 også jeg, avhengig av alder på personen som sier det. En person på 20 år som sier de har hatt "relativt få" sexpartnere, da ville jeg nok tenkt 1-2, max 5. Men hvis personen er i 40-åra ville jeg tenkt at 20 partnere også greit kunne gå under "relativt få". Og er det viktig for deg å få frem at det er MINST 5? 1
exictence Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Da synes jeg du skal svare at det synes jeg ikke vi skal snakke om. Eller bare si at du ikke er en som ligger rundt med flere samtidig. 2
wandagirl Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Tenker det ikke er et tema egentlig jeg, man trenger ikke svare på det. Det har jo ikke så mye å si om du har hatt sex med 5 eller 15, det er innsatsen din det går på
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 20 er aldri relativt få, ikke om du er i 40-årene heller. Jeg ville heller sagt at 20 er mange, også om man har rukket å passere 40 år. Ja, det er et poeng å få fram at det er minst fem, så det ikke virker som at man som godt voksen bare har ligget med to eller lignende. Og hvis det reelle antallet er 12, så vil man kanskje ikke oppgi 10-20, mtp at 10+ kan være mange for enkelte. Anonymkode: 2ac5e...d79
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 4 minutter siden, Veggdyret said: Jeg synes i grunnen at "relativt få" kan være både 10 og 20 også jeg, avhengig av alder på personen som sier det. En person på 20 år som sier de har hatt "relativt få" sexpartnere, da ville jeg nok tenkt 1-2, max 5. Men hvis personen er i 40-åra ville jeg tenkt at 20 partnere også greit kunne gå under "relativt få". Og er det viktig for deg å få frem at det er MINST 5? All den tid medianen er rundt 7 er jo ikke 20 på noen måte få. Jeg vil si at ca. 5-9 er middels, færre enn det er få og flere enn det er mange. Anonymkode: 94f68...d15 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 Men å ikke ville svare kan også være et problem, at man for eksempel prøver å skjule at det er snakk om minst femti eller lignende. Anonymkode: 2ac5e...d79
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 Hvis du har hatt sex med få damer kan du vel bare lyve på deg litt? Det er jo det alle andre gjør. Har du over 5 tror jeg det går greit for de fleste da, og du kan vel bare være ærlig Anonymkode: afb0e...b49
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 Dette er et ikke-tema! Jeg ler det bort om noen spør, og spør de igjen så sier jeg tydelig at sånne ting er privat! Anonymkode: 07a64...270 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du har hatt sex med få damer kan du vel bare lyve på deg litt? Det er jo det alle andre gjør. Har du over 5 tror jeg det går greit for de fleste da, og du kan vel bare være ærlig Anonymkode: afb0e...b49 Nei, å lyve er en dårlig idé. Plutselig blir løgnen avslørt fem år senere eller lignende. 5 er kanskje litt få om man er 30+, hvis man ikke har vært i lengre forhold. Anonymkode: 2ac5e...d79
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er et ikke-tema! Jeg ler det bort om noen spør, og spør de igjen så sier jeg tydelig at sånne ting er privat! Anonymkode: 07a64...270 Da kan det virke som at det er veldig mange, evt veldig få, men vil nok bli tolket som mange. Anonymkode: 2ac5e...d79
Kalevala Skrevet 31. august 2021 #15 Skrevet 31. august 2021 Hvis du ikke spør selv, får du kanskje ikke spørsmålet heller. Jeg ville aldri spurt en date om det. Har faktisk aldri spurt min kjære som jeg har holdt sammen med i 12 år nå, og han har ikke spurt meg. Det er ikke noe tema. Vi møtte hverandre i voksen alder (nærmere 40) og er begge klar over at vi har levd et liv før vi traff hverandre. Synes du har fått gode tips her: AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er et ikke-tema! Jeg ler det bort om noen spør, og spør de igjen så sier jeg tydelig at sånne ting er privat! exictence skrev (26 minutter siden): Da synes jeg du skal svare at det synes jeg ikke vi skal snakke om. Eller bare si at du ikke er en som ligger rundt med flere samtidig.
StripeteM Skrevet 31. august 2021 #16 Skrevet 31. august 2021 Du kan jo spørre tilbake om hun vil at du skal telle med både menn og damer?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #17 Skrevet 31. august 2021 Kalevala skrev (16 minutter siden): Hvis du ikke spør selv, får du kanskje ikke spørsmålet heller. Jeg ville aldri spurt en date om det. Har faktisk aldri spurt min kjære som jeg har holdt sammen med i 12 år nå, og han har ikke spurt meg. Det er ikke noe tema. Vi møtte hverandre i voksen alder (nærmere 40) og er begge klar over at vi har levd et liv før vi traff hverandre. Synes du har fått gode tips her: Det er naturligvis en viss fare for at hun spør uten at jeg har spurt først, i hvert fall hvis hun selv har ligget med relativt få. Anonymkode: 2ac5e...d79
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #18 Skrevet 31. august 2021 Jeg synes det er rart å svare noe annet enn et intervall. Er det ikke litt merkelig å vite sitt tall helt nøyaktig? I hvert fall når det er flere enn 5-6 stykker. Anonymkode: ed017...fbb
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #19 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det er rart å svare noe annet enn et intervall. Er det ikke litt merkelig å vite sitt tall helt nøyaktig? I hvert fall når det er flere enn 5-6 stykker. Anonymkode: ed017...fbb Hvis det er maks 15, så er det kanskje greit å holde tellinga, men er jo gjerne 20+ og så husker man ikke lenger. Forventer ikke at man skal huske at det er 47. Anonymkode: 2ac5e...d79
Embla82 Skrevet 31. august 2021 #20 Skrevet 31. august 2021 Jeg ville i alle fall unngått å si noe bittert om 20% eliten som kan ta for seg i motsetning til stakkars deg. For der har du turn off...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå