moka Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 var på rema 1000 idag og fant sokker. ble skikkelig overrasket, for de var fine. og det beste av alt, billige. 11 kr for et par. dit skal jeg flere ganger.
Nella Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 Vet Helt greie og ganske fine. OG sokker er jo forbruksvare så det holder uansett. Ser ingen grunn til å putte mye penger i et par sokker altså. SÅ da slår jeg følge med deg på rema.
moka Skrevet 24. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2005 jepp helt sant. sjelden jeg er på rema nemlig, liker ikke utvalget i mat. så nå blir det å kjøpe sokker der ja.
ashera Skrevet 24. september 2005 #4 Skrevet 24. september 2005 Jepp, jeg går også på Rema for å kjøpe sokker, både til meg selv og ungene. Er der sjelden ellers. Om vinteren har de noen kjempefine sokker i ullfrotteblanding (Trysil) som holder ungene gode og varme på beina i all slags vær. De holder seg omtrent like bra som Ulvangsokkene som er tre ganger så dyre. Både de og bomullssokkene i merken "Boys and Girls" er av bra kvalitet.
Cupcake Skrevet 24. september 2005 #5 Skrevet 24. september 2005 Jepp! Det har jeg også funnet ut. Kjøper sokker bare på Rema 1000 nå, og på Europris hvor de har samme serien.
monja Skrevet 24. september 2005 #6 Skrevet 24. september 2005 Sokker fra Rema 1000 her og. Og de har jo de beste antisklisokker for små barneføtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå